Ik ga door als hij 5x is gemaakt en als ik 3 reacties heb van verschillende mensen.

You just have met Shane
Naomi POV.
De moeder van Maria komt de kamer in. “Daar komt het” fluisterde ik. “Het spijt me Maria voor dat ik je vals had beschuldigd, ik kon er niks aan doen omdat de directeur het zei dacht ik dat het wel waar zou zijn en ik was zo boos dat ik niet naar het verhaal van jouwn kant luisterde, dus je mag gewoon thuis blijfen en we zeggen het internaat op” zei Jane, ik gaf Maria een dikke knuffel. “Ik krijg geen lucht” zei Maria lachend. “O sorry” zei ik lachend en liet haar los. Maria liep nog naar haar moeder en gaf haar ook een knuffel, en fluisterde nog wat in haar oor. Ik keek Ryan aan en die had ook een glimlach op zijn gezicht. “Nou broer wat lach je?” vroeg ik. “Ik ben gewoon blij voor Maria dat ze kan blijfen anders word het hier zo saai” zei Ryan. “Dus het is saai als ik er alleen nog bij ben?” vroeg ik. “Nee dat bedoel ik niet” zei Ryan. “Nee ik snap het wel” zei ik. “Zullen we naar Sandra gaan?” vroeg Maria. Ik kee naar Maria en zag dat ze nog steeds een big smile op haar gezicht had. “Ja is goed” zei ik. Maria en ik pakte onze jassen en liepen naar buiten, we pakten onze fietsen en gingen richting Sandra, na 10 minuten te hebben gefiets kwamen we daar aan, we zetten onze fietsen tegen een paaltje neer en liepen naar de voordeur, we drukten op de bel en Sandra deed open. “Heey” zei Sandra. “Hey” zeiden Maria en ik. “Kom binnen” zei Sandra, we veegden onze schoenen en liepen naar binnen, hingen onze jassen op aan de kapstok en liepen door naar de woonkamer. “Ga zitten” zei Sandra, we gingen op de bank zitten en Sandra op de stoel schuin tegenover ons. “En mag je blijfen?” vroeg Sandra aan Maria. “Ja, door Naomi” zei Maria en ze keek me aan met een glimlach. “Hoezo door Naomi?” vroeg Sandra. “Dat kan ze beter zelf vertellen” zei Maria. “Nou de moeder van Maria wou de directeur niet opbellen dus deed ik het, ik zei dat de moeder van Maria hem wou spreken en toen moest ik hem dus aan haar geven, dat deed ik en daarna liep ze met de telefoon naar de gang en toen ze terug kwam zei ze....” zei ik maar ik werd onderbroken door Maria die verder vertelde. “Toen zei ze dat ik mocht blijfen” zei Maria. “Goed gedaan Naomi” zei Sandra en ze stond op en gaf me een knuffel daarna gaf ze Maria een knuffel. “Leuk dat je mag blijfen” zei Sandra. “Dat komt eigenlijk door jullie 2 bedankt nog” zei Sandra. “Hee daar zijn we vriendinnen voor” zei Sandra. “En zusjes” zei ik met een glimlach. “Dank je, maar we moeten weer gaan” zei Maria. “Oke doei” zei Sandra. We liepen weer naar de gang en haalden onze jassen van de kaptok, we liepen naar buiten en pakten onze fietsen. “Doei” riepen Maria en ik en we fietsten weg, na 10 minuten waren we weer thuis. “Jullie zijn net op tijd we gaan eten” zei Jane. “Oke wat eten we?” vroeg ik toen ik de keuken ik kwam lopen. “Macaroni” zei Jane. “Oeeh lekker” zei ik. “Ga jij je broer even roepen? Dan kan ik de tafel nog even snel dekken” zei Jane. “Oke is goed” zei ik en ik liep de keuken uit, Maria zat tv te kijken op de bank en ik liep naar boven naar de kamer van Ryan. “Ryan we gaan eten!” riep ik terwijl ik op de deur klopte, ik kreeg geen antwoord, ik deed de deur open en daar zat Ryan samen met nog een andere jongen achter de pc. “O zusje wat doe je hier?” vroeg Ryan. “We gaan eten” zei ik terwijl ik naar de jongen keek die naast Ryan zit. “O oke we komen er aan, zeg tegen Jane dat Shane ook blijft eten” zei Ryan. Zo heet hij dus Shane. “Is er iets? Je kijkt de hele tijd naar Shane” zei Ryan, Shane keek op en ik voelde iets raars in mijn buik, zou ik verliefd worden op de vriend van mijn broer? “Huh o ja ik zal het zeggen” zei ik, ik liep naar beneden terwijl ik de hele tijd aan Shane dacht, hij had blond haar en mooie blauwe ogen zo super mooi. Ik kwam beneden aan en Jane had de tafel al gedekt. “Shane blijft eten” zei ik en ik ging naast Maria aan tafel zitten. “Hoe laat komt pap?” vroeg Maria, die heeft late dienst” zei Jane. Ryan en Shane kwamen beneden, Ryan ging tegenover Maria zitten en Shane tegenover mij. Ik keek weer naar hem en hij keek naar mij, hij glimlachte even en hij had van die mooie parelwitte tanden.


Sorry dat JB er nu niet in voorkomt, dat komt in de volgende weer en deze is lekker lang he? Ik ga pas door als hij 5 x is gemaakt en als ik 3 reacties heb van verschillende mensen.

Reageer (3)

  • xSafetyPin

    supaaaaahh

    SNEL VERDER :9~

    x.x M

    1 decennium geleden
  • DJFistful

    Snel verder..!!!
    Kan je miss een foto van de jonge er bij doen(A)

    Xx

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    idd, lang xd
    Snel verderheee

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen