Ik heb al een hele lange tijd geen quizje meer gemaakt, maar dat komt omdat ik een vriendje heb en daar ga ik veel mee om, en het is mooi weer en woensdag was mijn moeder jarig, hele weekend paaskermis enz. de betekenis daarvan is gewoon druk, druk en nog eens druk.

A new boyfriend?
Naomi POV.
We waren aangekomen bij Sandra en ik drukte op de bel, de moeder van Sandra deed open. "Is Sandra er ook?" vroeg ik. "Ja jullie kunnen doorlopen naar haar kamer" zei de moeder. "Oke dank u mevrouw" zei ik. Ze deed de deur verder open zodat Maria en ik naar binnen konden en we liepen direct door naar de kamer van Sandra. Ik klopte op de deur. "Binnen" zei Sandra, ik stapte naar binnen en weer ovrespoelden de posters van JB me, maar vooral heel veel van Nick. "Kom zitten" zei Sandra die met haar laptop op het bed zat, we gingen ook op haar bed zitten en keken even mee. "dus je hebt een jongen aan de haak geslagen?" vroeg Maria. "Ja, hij is echt leuk" zei Sandra. "Hoe heet hij?" vroeg ik. "Joël" zei Sandra. "Kun je hem aan ons ontmoeten?" vroeg ik. "Ja, maar eerst wil ik weten hoe het nou ging bij jullie thuis" zei Sandra. "Ik mag blijfen" zei Maria. "Aaah! Echt waar, dat is super" zei Sandra. "Oke en nu wil ik die jongen wel is zien" zei ik. "We hebben om 5 uur afgesproken in het park" zei Sandra. "Maar dat is wel een half uur verderop" zei ik jammerend. "Wil je hem nu nog zien of niet? Het is namenlijk al half 5" zei Sandra. "o ja laten we snel gaan" zei ik, ik sprong van het bed en ik rende snel naar beneden. "Is ze wel helemaal goed?" vroeg Sandra laggend terwijl ze achter me liep. "Hee, dat hoorde ik" zei ik nep-boos. "O oepsie" zei Sandra lachend, we pakten allemaal onze fietsen en we gingen naar het park, na 27 minuten waren we er en er zat al een jongen voor het fontein. "Dat is hem" zei Sandra opgewonden, en we liepen naar de jongen toe.

sorry dat hij klein is!

Reageer (2)

  • xSafetyPin

    SUPAAAAHH

    EN NU HEEL MAAR DAN OOK HEEEEEL SNEL VERDER

    x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    SNEL VERDER!!!
    Kwil weten wie het is!!!!
    SNEL VERDER PLEAZZZ

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen