TIs al een tijdje terug maar toch heb ik m gemaakt, ik ga zo douchen en daarna ga ik verder, ik weet nog niet met welke serie. Lees ook mijn Love is all around you {Joe Jonas] serie! XD Wou ik even zeggen.
PS. Deze zal nj groot worden.
Ik had hem bij verkeerde serie gedaan maar is al weer goed.

I like him.
Sandra POV.
Ik zag Nicolai daar zitten. "Hij lijkt een beetje op een kleine Jesse McCartney" zei Naomi. "Jij met je Jesse" zeiden Maria en ik lachend. "Nou en dankje wel" zei Naomi. "Graag gedaaan" zei ik. "Ga maar naar je vriendje" zei Naomi en ze duwde me zijn kant op, ik liep door omdat hij me al had opgemerkt. "Heey" zei Nicolai. "Heey" zei ik. "Alles goed?" vroeg Nicolai. "ja met jou?" vroeg ik. "Ja hoor" zei Nicolai. Ik stond een beetje zenuwachtig op mijn benen te wiebelen. "Ga anders zitten" zei Nicolai en deed een teken dat ik naast hem moest komen zitten. Ik keek achter me en zag dat Naomi en Maria een beetje met elkaar aan het praten waren, vast over Nicolai en mij, maar ik laat ze maar. "Zijn dat je vriendinnen?" vroeg Nicolai terwijl hij naar Naomi en Maria keek. "Ja" zei ik. "Breng ze naar me toe dan kunnen we gelijk kennis maken" zei Nicolai. "Oke" zei ik. Ik stond op en liep naar Naomi en Maria. "Komen jullie mee? Nicolai wil kennis met jullie maken" zei ik. ZOnder op antwoord te wachten pakte ik hyper hun armen vast en trok ze mee naar Nicolai. Nicolai stond op en gaf ze een hand. "Ik ben Nicolai" zei Nicolai. "Ik ben Naomi" zei Naomi en gaf hem ook een hand. "En ik ben Maria" zei Maria en deed hetzelfde. We gingen weer voor het fonteintje zitten. "En van wat voor muziek houden jullie?" vroeg Nicolai. "Ik hou van de Jonas Brothers" zei ik. "Ik ook" zei Maria. "En wat vinden jullie daar leuk aan?" vroeg Nicolai. "Ze kunnen mooie en diepgaande muziek maken" zei ik. "Aha oke, en jij Naomi? Van wat voor muziek hou jij?" vroeg Nicolai. "Ik vind muziek van Jesse McCartney wel leuk" zei Naomi. "En alleen de muziek of ook het uiterlijk?" vroeg Nicolai. "Allebei" zei Naomi blozend en ze keek de andere kant op. "Ik moet gaan" zei ik toen ik op mijn mobiel keek en zag dat ik naar huis moet. "Wij moeten ook" zei Maria. We gaven Nicolai nog een knuffel en daar schijden onze wegen.


Misschien straks verder nu ga ik douchen, ik moet morgen weer om 5 over 9 beginnen.

Reageer (2)

  • xSafetyPin

    super !!!

    snel verder

    x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    ^^
    Super!
    Snl Verder héééé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen