Sorry voor het lange watchten! Alweer bij verkeerde serie gezet maar alweer opgelost

To where?
Naomi POV.
Maria en ik gingen naar huis we zetten onze fietsen in de schuur en liepen samen naar binnen. "Heey mam en pap" zeiden Maria en ik tegelijk. "Heey meiden we hebben goed nieuws wat ook wel weer slecht nieuws is" zeiden je ouders. (Ik ga ze nu gewoon ouders enz. noemen want zeiden de ouders van maria klinkt kut ><) "En wat is het goede en slechte nieuws?" vroeg ik. "Meiden ga maar even op de bank zitten" zei je vader. We gingen op de bank zitten naast elkaar en onze ouders aan de andere kant van de bank, aangezien het een hoekbank is. "Wel misschien gaan jullie dit niet leuk vinden" begon je moeder. Maria en ik keken elkaar aan. "Maar we gaan verhuizen" voegde je vader er aan toe. "Waar naartoe?" vroeg ik. "We gaan in Texas wonen, en vrienden van je moeder en mij gaan bij ons in wonen, ze hebben een druk leventje en willen een jaar of 2 rust" zei je vader. "En onze vrienden hier dan?" vroeg Maria. "Die kunnen wel een keer op bezoek komen en blijfen logeren en in de vakantie kunnen ze de hele vakantie blijfen slapen" zei je vader. "Maar deze vakantie niet want dan moeten we van alles doen voor het huis" voegde je moeder er aantoe. "En wanneer gaan we weg?" vroeg ik. "Over een week" zei je vader. "Oke, ik ga naar boven op de pc" zei Maria. "Ik ga mee" zei ik. "Oke, als Ryan komt zullen we het hem ook vertellen" zei je moeder. Maria en ik stonden op en liepen heel erg stil wat onvoorstelbaar is naar boven, we gingen naar mijn kamer. Ik zette de pc aan en startte msn op. Ik logde in en zag dat Joe me heeft toegevoeg, ik accepteerde hem en zag dat die Joe online was. Om eerlijk te zijn is hij wel leuk maar o wat haat ik zijn stem hoe hij zingt, de tekst is goed maar die zang verschikkelijk. (NIET WAAR!)


Ik ga me laptop naar mijn oom brengen waarscheinlijk die moet m gaan maken xD Sorry dat hij kort is maar ik ga zo nog 1 maken als ik op pc mag blijfen.

Reageer (2)

  • xSafetyPin

    doet pijn hea JB uitschelden xD
    Toen ik ze belachelijk moest maken voelde ik de pijn xD

    snel verder!!

    x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Super!
    Sné verder hé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen