Ik zal proberen niet te klein te maken maar ik kan hem ook niet groot maken.

He is in love with Maria?
Naomi POV.
"Is er iets aan de hand?" vroeg Maria die naast me is komen zitten. "Nee niks" zei ik. Blijkbaar zag ze dat ik aan het nadenken was. "Heey Joe heeft je toegevoegd op msn, accepteer hem" zei Maria. "Hmm ik weet niet, ik zie hem niet zo zitten" zei ik. "Doe gewoon misschien mag je hem wel" zei Maria. "Nou oke dan" zei ik. Maria is altijd zo goed in overhalen, ik klikte op accepteren en Joe was online, en voor ik het wist begon ik met hem te praten.

Joe zegt: Hey, ik ken je via Maria.
Naomi zegt: Heeey! Oke leuk ja
Joe zegt: Ja ik heb altijd wel goede gesrpekken met haar.
Naomi zegt: Je kunt altijd wel goed met d'r praten
Joe zegt: Ik ga je iets vertellen maar dit mag je aan niemand doorvertellen.
Naomi zegt: Oke zal ik niet doen.

Ik keek Maria even aan, ik zou het niet vertellen want Maria leest mee en dan vertel ik het niet.
Joe zegt: Ik denk dat ik verliefd op haar begin te worden terwijl ik haar nog nooit heb gezien. :$
Naomi zegt: Misschien vind zei je ook wel leuk want kom op wie vind je niet leuk.

Toen Joe dat typte voelde ik een steek van jaloezie door me heen gaan.
Joe zegt: Denk je?
Naomi zegt: Ja echt.
Joe zegt: Oke, maar ga je nog wat doen in de vakantie?
Naomi zegt: Ja, we gaan verhuizen alleen ik heb er niet zo'n zin in want nu moet ik al mijn vriendinnen achterlaten.
Joe zegt: Dat is niet fijn, ik ga ook verhuizen voor wat rust, maar mijn broers en ik hebben hier geen vrienden omdat we de hele wereld over reizen.
Naomi zegt: Das kut, maar ik ga weer doeg.
Joe zegt: oke doeii (L)


Ik sloot de pc af. "Ik ga slapen" zei ik. "Ik ook" zei Maria, we gaven elkaar een knuffel en Maria liep naar haar kamer, ik deed mijn pyjama aan ging in bed liggen, nog denkend aan wat Joe had gezegt dat hij Maria leuk begon te vinden viel ik in een onrustige slaap.


Ik weet niet wanneer ik verder kan.

Reageer (3)

  • Madrid

    super!
    snel verder!
    xx

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    :O

    snel verder!!!!

    Joe is verlief op me!!!
    maar tis wel lullig voor Naomi :x

    x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Ohw,
    Snél vder héé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen