Deze is cker kleiner dan de andere :P

She does weird.
Maria POV.
Naomi is net naar boven gegaan, ze zag er ook zo moe uit, om eerlijk te zijn past ze wel goed bij Joe alleen jammer dat ze hem niet zo ziet zitten maar ik denk dat dat alleen maar zo is omdat hij bij de Jonas Brothers zit. Maar hoe kan ze hun muziek niet leuk vinden als ze het ook nog nooit heeft gehoord? "Ik ga ook slapen" zei Joe. "Trusten" zei iedereen, Joe glimlachte even en liep daarna door naar boven. Ik keek even naar Nick, wat is hij mooi alleen ik vind het jammer dat ik bij Kevin moet slapen maar ja Kevin kan ook leuk zijn, niet dat ik verkering met hem wil gaan nemen maar gewoon hij is lief en aardig. "Ik ga ook maar slapen denk ik" zei ik. Ik stond op en liep naar boven onderweg op de trap kwam ik Joe tegen. "Wat ga je doen?" vroeg ik. "Nog niet al mijn tassen zijn op mijn kamer dus die ga ik even pakken" zei Joe. "Oke veel plezier" zei ik. "Zou je me even kunnen helpen?" vroeg Joe. "Hoezo? Ben je niet zo sterk als je voordoet?" vroeg Maria lachend. "Ja tuurlijk ben ik dat wel" zei Joe. "Hmm oke dan" zei ik. Joe pakte me bij mijn arm en sleurde me mee naar buiten, we liepen naar hun limo die aan de zijkant van het huis staat. "Ik ga een vraagje" zei Joe. "En dat is?" vroeg ik. "Waarom doet Naomi zo afstandelijk van me?" vroeg Joe. "Ze is niet zo'n fan van de Jonas Brothers ze ziet meer in Jesse McCartney" zei ik. "Hmm oke, dat wou ik even weten omdat ze op msn veel aardiger deed" zei Joe. "Ze moet je even leren kennen en dan doet ze gewoon normaal tegen je" zei ik. "Oke dankje" zei Joe en hij pakte een tas uit de auto en liep naar binnen, ik liep ook naar binnen, naar mijn kamer, ik pakte mijn pyjama uit mijn tas en ging in bed liggen ik sloot mijn ogen en niet veel later viel ik in slaap.

Zo deze vind ik nu wel goed genoeg aangezien de vorige groot was.

Reageer (4)

  • radioheads

    Naomii Moet Verderr ! <3

    1 decennium geleden
  • Madrid

    snel verder!
    xx

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    super

    snel verder

    x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    snél verder hé

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen