Deze is niet te groot, weet iemand nog leuke serie's die ik kan lezen? Heb vandaag weer een serie uitgelezen namenlijk. Volgende week woensdag gaaat me beugel eruit!

^Het huis.
Naomi POV.
Ik werd wakker, ik keek naast me en zag dat Joe al sliep, ik keek op de wekker en zag dat het nog maar 3 uur 's nachts was, ik herinner me dat ik om 11 uur naar bed ging. Ik stond op en liep naar beneden, het was nog wel zoeken want het huis was niet bepaald klein. Ik kon uiteindelijk de woonkamer vinden en zag dat Mam, Pap, Denise, Paul, Nick en Kevin nog beneden waren. "Heey slaapkop, uitgeslapen?" vroeg mijn moeder. "Ja hoor" zei ik glimlachend. "Kom erbij zitten" zei mijn vader. "Zo ik zoek de keuken" zei ik. "Ik loop wel even mee" zei Nick. Ik glimlachte even naar hem en hij stond op, hij liep voor me uit naar een deur en deed hem open, hij liep naar binnen en ik liep achter hem aan. "Dit is de keuken" zei Nick. "Dankje" zie ik en ik gaf hem een kus op zijn wang, ik zag dat hij begon te blozen maar ik trok me er niet veel van aan, het kan ook zo zijn dat hij nu pas merkt, dat ik een korte broek en een t-shirt aanheb. Nick liep weer naar de kamer en ik zocht alle kastjes af om een glas te vinden, na 5 minuten te hebben gezocht vond ik heb eindelijk. Ik deed er wat water in en ik ging op het aanrecht zitten, ik zag dat iemand in de achtertuin liep, ik liep naar buiten en keek rond, ik zag niemand, ik liep weer naar binnen en ging weer op het aanrecht zitten en dronk verder, daarna hoorde ik dat er een steentje tegen het raam werd gegooid en ik zag de schim weer. Vast Nick, Kevin of Joe die grappig proberen te zijn. Ik zette mijn glas neer en liep naar buiten, ik voelde iets tegen mijn hoofd, ik kon nog net een paar seconden schreeuwen en toen werd alles zwart en viel ik met een smak tegen de grond.

Morgen waarscheinlijk verder.

Reageer (3)

  • Madrid

    super!
    snel verder!
    xx

    1 decennium geleden
  • NIALLr

    nicee!! SnellVerder'

    <3

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    :O
    Snél verder pleazz

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen