Foto bij 054 - Saviour

You had my heart and soul, but you played it to the beat.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • Waterfalls

    jee ze leeft nog
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • XkimberleyX

    snel verder!!!
    k kreeg et koud bij et leze van je verhaal..

    xoxo

    1 decennium geleden
  • Sheerio

    ik heb je story in 1 dag uitgelezen, snel verder(H)

    1 decennium geleden
  • Catalunya

    Jezus. Maar aan de andere kant snap ik ook wel dat ze het gedaan heeft. Die huffelpuffers moeten weg, in de prullenbak.
    Maar ik vind dat je het wel heel goed geschreven hebt. Maar Cloe moet wel weer beter worden hoor (nerd) , want er moet ook nog wat met de droom gebeuren.
    Verder<3

    1 decennium geleden
  • Phantasy

    Okee, ik ga even een lange reactie plaatsen. (krul)
    Je schrijft heel mooi en duidelijk. Ik had dit hoofdstuk heel snel uitgelezen. Het is ook vet zielig. Haha, Draco is best grof. Maar Josh is op zo'n laffe manier dood gegaan, dat ik denk van: 'Waarom was hij zo stom?' xd
    Ghehe, het is vooral grappig om te lezen omdat ik een rol in jou verhaal heb. (A)
    Haha, ik ben best wel een betweter in dit verhaal, maar dat ben ik in het echt ook. :x
    Snel verder gaan!
    Ik haat cliffhangers.
    "Twijfelend volg ik hem, mijn ogen gericht op het lijkbleke gelaat van Josh. Op zich ligt hij er vredig bij, behalve dat hij een afzichtelijk, felgeel Hufflepuff gewaad aanheeft waarin hij eruit ziet als een mislukte monnik. Pfff." Dat stukje is grappig.
    Maar ik -vind ook- dat ik ook mag eisen dat jíj verder gaat. Dus hup hup, snel verder.
    (nerd)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen