Deel 5 hierzo van The Perfect Match!
Veel Plezier!!!!
(K)(K) xliessjjuhx

Oké, succes
Bill: wat is er?
Rachel: *laat hem het sms’je lezen* we moeten er gelijk naar toe
Bill: *leest het sms’je: kom snel naar het plein bij de kerk. Genaro heeft een hartaanval gekregen. Xxx Jaily* inderdaad. Kom we gaan gelijk *rennen naar het plein bij de kerk*
Jaily: *komt gelijk naar ze toe rennen en knuffelt Rachel* ik ben zo bang dat het verkeerd gaat.
Rachel: het komt wel goed *wrijft over dr rug* zullen we maar meegaan naar het ziekenhuis?
Jaily: ik ga wel alleen. Blijf jij nou maar bij Bill. Ik red me wel.
Bill: we gaan gewoon met zn allen mee. Kom, we gaan naar de anderen. *lopen naar de anderen*
Kim: gelukkig ben je zo snel gekomen. Ik ben zo bang. Hij liep naast me en ineens viel hij neer. Ik schrok me dood.
Rachel: maar het komt heus wel goed. Hij is een vechter. Hij vecht voor zijn leven. Dat weet ik zeker.
Kim: ik hoop het. Waar was jij eigenlijk. Jaily kwam alleen aanlopen.
Rachel: Ik was met Bill in het park.
Kim: oehhh. Hij vindt je leuk hè.
Rachel: *verbaast* hoe weet jij dat?
Kim: ik ben vrienden met hem en hij zit bij mij in de klas, weet je nog?
Rachel: ohja, das waar maar waarom heb je niks gezegd.
Kim: omdat ik beloofd had niks te zeggen.
Rachel: okeey
Jaily: ga je mee naar het ziekenhuis? Ik wil weten hoe het met hem is.
Rachel: tuurlijk ga ik mee.
*gaan met zn allen mee naar het ziekenhuis* *komen aan*
Jaily: *loopt naar de balie* hallo, weet u waar Genaro von Strenghold ligt. Als het goed is, is hij net binnengekomen.
Mevrouw achter de balie: inderdaad, hij is net binnengekomen. De dokters zijn hem aan het onderzoeken. Daarna zal hij waarschijnlijk op de IC te komen liggen. Daar mag maar 1 persoon bij hem komen. U kunt wachten in de wachtkamer. De dokter zal u wel een seintje geven wanneer 1 van u erbij mag.
Jaily: okeey, dankuwel.
Mevrouw achter de balie: alstublieft
*lopen naar de wachtkamer*
Rachel: *gaat naast Bill zitten* ik hoop dat alles goed gaat.
Bill: vast wel. Hij vecht er wel voor. Als hij iets wilt, vecht hij ervoor. Zo is hij.
Rachel: inderdaad. Kim? Ga jij straks naar hem toe. Hij heeft het liefste jou bij zich.
Kim: maar ik durf niet.
Jaily: tuurlijk durf je wel. Doe het voor hem.
Kim: ik doe het voor hem.
Dokter: horen jullie bij Genaro von Strenghold?
Jaily: ja
Dokter: we hebben hem onderzocht en alles komt goed. Er mag nu 1 iemand bij hem. Het liefst 1 die hem veel krachten geeft. Zodat hij er nog sneller bovenop komt.
Iedereen: *iedereen zucht van opluchting*
Kim: nou dan ik ga maar.
Jaily: is goed. Moeten we hier op je wachten of niet?
Kim: nee hoor. Ga maar gewoon naar huis. Ik red me wel.
Jaily: okeey, succes.*knuffelt dr* bel me als er wat is.
Kim: zal ik doen. *loopt achter de dokter aan*
Jaily: kom. We gaan naar ons huis.
Rest: is goed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen