Deel 20 hierzo(yeah)(yeah)!!!
Reacties Bitte!
Veel Plezier!!!!
(K)(K) xliessjjuhx

Nog steeds hetzelfde
Moeder van Bill: Hoelaat moet je thuis zijn?
Bill: ze blijft hier slapen. Weet je nog?
Moeder van Bill: ohja. Dat is waar.
Rachel: als het niet kan, ga ik gewoon naar huis toe.
Bill: jij blijft gewoon hierzo.
Moeder van Bill: je kan gewoon blijven slapen hoor.
Rachel: okeey.
Bill: zullen we straks nog even naar Genaro gaan? Kijken hoe het met hem gaat.
Rachel: is goed. Maar eerst ga ik even Jaily bellen hoe het met haar is. Waarschijnlijk slaapt ze. Maar okeey.
Moeder van Bill: pak de huistelefoon maar. Hij ligt op de salontafel.
Rachel: okeey. Dankuwel. Ik ben zo terug. *loopt naar de salontafel en pakt de telefoon* *belt Jaily*
Jaily: *wordt wakker van dr telefoon* Tom? Waar is mn telefoon?
Tom: hierzo *pakt hem van zn bureau en geeft hem aan Jaily* alsjeblieft
Jaily: dankje *neemt op* met Jaily.
Rachel: heey Jail, met Rachel. Hoe is het nu met je?
Jaily: moe, slaperig. Nog steeds hetzelfde.
Rachel: okeey. En hoe reageerde mam?
Jaily: niet zo best. Ze werd hartstikke boos toen ik zei dat ik bij Tom zou slapen. Ik begon te schreeuwen dat ze een klotemoeder is omdat ze me gewoon naar school liet gaan. Zelfs Tom ging tegen haar in. En toen zei ze dat ik nog niet van dr af ben.
Rachel: ze is een klotemoeder. En die moeten wij weer hebben. Alleen wij moeten weer zulke ouders hebben. Hoelang blijf je bij Tom.
Jaily: ik mag tot zaterdag blijven.
Rachel: okeey, mooi zo. Ik probeer mam rustig te houden. Maar ik ga, want ik ga zo samen met Bill naar Genaro toe. Doeii.
Jaily: okeey. Kijk je wel uit. Doeii
Rachel: zal ik doen. Beterschap.
Jaily: dankje
Rachel: *hangt op en loopt terug naar de tafel*

Reageer (1)

  • BillyBill

    Verder ze zijn goed als je weer een nieuwe hebt wil je het melden ik vind ze echt goed!!!!


    Xx. Tara

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen