Deel 23 hierzo van The Perfect Match!
Veel Plezier!!!!
Reacties Bitte!
(K)(K) xliessjjuhx

Tot zaterdag!
Bill: wat is er aan de hand?
Rachel: Jaily mag niet meer thuiskomen omdat ze altijd brutaal en bijdehand is. Nu gaan we misschien bij onze vader wonen. En ik ga mee want ik laat haar niet alleen. Dus als het kan en mag wil ik even op msn hierzo om te kijken of mn vader online is.
Bill: tuurlijk kan dat. De computer staar daarzo *wijst naar de computer* je weet zelf wel hoe dat ding werkt hè.
Rachel: jahoor, dankjewel *zet de computer aan*
Bill: waar woont je vader?
Rachel: als het goed is, in …, dus niet zo ver hiervandaan.
Bill: mooi zo. Anders duurt het zo lang eer dat ik bij je ben.
Rachel: je bent er zo hoor. Wees maar niet bang *logt in op msn* yes!! Hij is online!
Bill: mooi zo
Rachel: *begint een gesprek* heeyy pap!!(L)
Richard: hooi meid van me(K), alles goed?
Rachel: nee, Jaily en ik hebben ruzie met mam.:S Jaily is ziek en moest gewoon naar school van haar. En omdat ze altijd bijdehand doet en brutaal is mag ze nu niet meer thuiskomen. Ze mag alleen dr spullen nog maar komen halen. En ik laat haar niet alleen en gaat dus met dr mee.
Richard: typisch je moeder. En nu?
Rachel: naar oma kunnen we niet. Want die is het altijd met mama eens. Dus we wouden aan jou vragen of we een tijdje bij jou mogen blijven totdat we een onderdak hebben ergens anders.
Richard: natuurlijk kunnen jullie bij mij blijven. En je blijft gewoon bij mij en Linda wonen. Jullie kunnen vast wel met haar opschieten.:P
Rachel: weer een nieuwe vriendin?! :O
Richard: ja, weer een nieuwe vriendin. Die ander was niks, joh. Constant commanderen.
Rachel: dat moet je inderdaad niet hebben. Maar we komen waarschijnlijk zaterdag dan naar jou als het goed is. Jaily ziekt nu uit bij een vriend van dr. Daar kan ze tot zaterdag blijven.
Richard: natuurlijk is dat goed. Is het een vriend of dr vriend?`
Rachel: als het aan haar lag, dr vriend. Maar hij vindt haar niks
Richard: mn dochter is verliefd!!!
Rachel: correctie. Dochters.
Richard: jij ook?! En bij jou wel wederzijds?
Rachel: cker wel. Ben er echt blij mee.
Richard: dus jij hebt weer geluk. Een leuke jongen
Rachel: egt wel. Je ziet hem nog wel een keer. Ik ben nu bij hem. Maar ik ga weer anders het zo zielig voor hem.
Richard: okeey. Veel plezier en zie jullie zaterdag. Ik woon nog steeds op hetzelfde adres. Doeii (L). doe hem de groeten van me.
Rachel: tot zaterdag. Doeii en zal ik doen(L) *meld zich af*

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen