Joe POV.
Ik voelde dat iemand de deken van me aftrok, ik deed snel mijn ogen open en zag dat Maria de hoek om rende. Ik keek op de klok half 4 in de nacht en ze zijn nog wakker? Ik besloot om naar beneden te gaan en te kijken waarom ze mijn deken had gepakt, nou ja de deken van Naomi en mij. Ik stond op en liep de trap af, het was meer half struikelen want ik was nog niet helemaal wakker. Ik liep naar de kamer en ik zag dat iedereen om de bank heen stond en Paul was de deken aan het goed leggen over wie? "Wat is er aan de hand?" vroeg ik gapend. "Naomi is aangevallen door 1 of andere man die nog buiten op de grond ligt" zei Maria. "Wat?" vroeg ik niet begrijpend. "Je hoorde me wel" zei Maria. "ja maar hoe?" vroeg ik. "Geen idee" zei Maria. Ik ging tussen de andere staan en zag dat ze bijkwam. "Waar ben ik?" vroeg Naomi. "Thuis" zei ik. "Hmm oke" zei Naomi. "Hoe voel je je?" vroeg Denise. "Wel oke" zei Naomi en ik zag dat ze zich ook echt ok voelde. "Wat is er gebeurd?" vroeg de vader van Naomi en Maria. "Ik liep naar de keuken en hoorde steeds geluidjes en zag iemand lopen, ik ging naar buiten en zag niemand, daarna ging ik weer naar binnen, toen kwam er een steen tegen het raam en toen liep ik weer naar buiten, ik zag niemand tot ik iets tegen mijn hoofd voelde en toen werd alles zwart" zei Naomi.

Reageer (3)

  • Madrid

    snel verder!
    xx

    1 decennium geleden
  • xSafetyPin

    snel verder!!!

    x.x M

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    :S
    Snél verde rhéé x3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen