Als ik de deur open doe begin ik tegillen. "NINA!!" We geven elkaar een big hug. "WAT DOE JIJ HIER?" "in me naam stond tog suprise! nou dit is suprise!" We gillen nog een keer. Me broer komt naar beneden gelopen en kijkt naar mij en Nina. "Fijn nog zo iemand." We steken tegelijk onze tong uit en we lopen meteen naar buiten. Ik hoor me pa nog wat na roepen maar ik kan het niet verstaan.

daddy??
"Maar hoe ? wat ?" Stampel ik eigenlijk nog een beetje ik kan het gwn niet geloven dat Nina er is. Me penfriend die ik zolang niet heb gezien! "Ik wou gwn eens gek doen. En ik wou je weer eens zien ik bedoel ik moet wel weten hoe het met je is als ik in Duitsland zit en jij hier in Engeland." Ik lach en we lopen gearmt door de stad en we kijken bij allemaal kledingwinkels. "HAAI AIMEE!!" roep ik vet hard dat het hele plein het kan horen. Aimee kijkt om der heen en ziet me dan. "Wie is Aimee?" "Dat meisje met KEVIN?!" Aimee bloost een beetje zie ik als ze dichterbij komt. Ze loopt hand in hand met KEvin. "Heey" En Aimee geeft me een hug. "Aimee dit is nou Nina." Ze geeft Nina ook een hug. Dan fluisterd Aimee in me oor "ik heb verkering met hem." Dat ze blij is kan de hele wereld zien. Ik kijk naar een shop terwijl Nina en Aimee heel veel aan het praten zijn. "Uhm zullen we naar huis gaan ik denk dat me pa namelijk bijna klaar is met eten maken." Nina knikt en we lopen weer terug naar mijn huisje. Als ik de deur open doe kijk ik in de keuken. "Zijn we telaat?" Vraag ik voorzichtig. Me vader slaat met zijn handen op tafel en kijkt me boos aan. "Nina ik denk dat je beter even met Jesse naar boven moet gaan. En jij jongedame ZITTEN" Ik doe snel wat me vader zegt. Ik durf me vader niet aantekijken. "Ik riep jullie nog na! BEN JE DOOF?!" Ik schud snel met me hoofd van nee. Ik durf me vader niet meer aantekijken. "GEEF ANTWOORD ALS IK TEGEN JE PRAAT!" "nee pap " Ik kijk bang naar de tafel. Nog 1x en de tafel breekt. " is het misschien.." "JE HOUDT JE MOND NU! " Ik maak me zin niet meer af en ik kijk nog steeds naar de tafel. woonde ik maar bij mama. Ik begin zachtjes tehuilen. Me vader word nog bozer. Hij slaat nog een keer op de tafel. En ik had gelijk de tafel breekt in 2. Dan loopt hij met grote stappen naar me toe en....

Reageer (2)

  • IOnlyLoveYou

    :S Oei :S

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    ooh spannend ö
    Als haar vader haar pijn gaat doen hee!
    Dan dan... dan sla ik hem ö
    Niet dat ik hard kan slaan, maar het gaat om het principe
    Noujaa, ik ga nu maar meteen de volgende maken!
    Dan weet ik het
    *duimt van niet*
    <33 Eline

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen