Het eerste deeltje. (:

Het kan in het begin een beetje verwarrend zijn, maar ik probeer mijn best om het te laten kloppen.

Enjoy~ *^^*

"Kogasu, Afutabana." (Burn, afterburner)
Een enorme vlam bedekte je zanpaku-to, en in een flits schoot je op de Hollow af.
Je sneed zijn arm er met een vlam af, waarna deze verbrandde en zijn wapen op de grond viel.
"Ik heb je gewaarschuwd, je kan nu nog kiezen. Vertrekken of gedood woren."
Hij grijnsde.
"Denk je dat ik een doodgewone Hollow ben? Ik ben 20 keer zo sterk als die zielige vliegen!"
De Hollow was ongeveer 3 keer zo groot en had 2 enorme stalen katana's in zijn handen.
"Ik ben nog altijd 10 keer zo sterk als jij," zei je terwijl er ook op jouw gezicht een grijns verscheen.

"YARUNA*, CHIEKO-SAMA~~"
Je draaide je met een ruk om.
"Ca-chan, leidt me niet zo af en kom me helpen. Deze grote vriend is niet alleen."
De Hollow keek je met een verschrikt gezicht aan.
"H-H-oe weet j-jij dat?"
Je zuchtte, en verplaatste je met shunpo naar de acherkant van de Hollow en sneedt zijn hoofd eraf.
Zijn samen met zijn lichaam verdween het hoofd en de andere Hollows kwamen tevoorschijn.

"Ikuzo*, Ca-chan!"
Samen met Caroline ging je op de groep Hollows af.


@ Soul Society, 1st Squad's dorm.

"Chieko-taicho, de Hollow die je hebt verslagen was geen normale Hollow?" Vroeg Yamamoto.
"Het leek er niet op, hij was veel sterker en zag er anders uit. Bovendien, hij had nog een heel leger normale Hollows bij zich."
Yamamoto staarde met een ernstig gezicht naar de grond.
"De Hollows worden sterker.. "
"Overduidelijk," antwoordde je.





Yaruna = Way to go.
Ikuzo = Let's go.

(Sorry dat de betekenis in het engels is, maar ik heb het uit anime's met English sub. ;P)

COMMENTS PLEASE!

Reageer (7)

  • Shanine

    leuk :) VERDUUR:Y)

    1 decennium geleden
  • ErenJaeger

    Verder! 8D

    1 decennium geleden
  • Nayumi

    COOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • shinigami14

    als je en volgend chapter maakt tip minder vaag, maar het lijkt me interesant.(lol)

    1 decennium geleden
  • DiruAddicted

    whooo awesome!!
    next pleaseeee <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen