Last time...

Dero probeert het nog een keer. 'wat hebben ze met je gedaan May?' Misschien was het de manier waarop hij mijn naam zei, misschien was het omdat ik het kwijt moest aan iemand, maar ik vertelde hem alles. Over de beelden, de geluiden, de dreigementen, mijn ontsnappingspoging, alles. Dero en Crap luisterden vol ongeloof. Nadat ik was uitgepraat, huiverde ik even. Dero kwam naar me toe en legde zijn arm om mijn niet pijnlijke schouder. Hij drukte me even tegen zich aan, alsof hij wou zeggen dat alles wel goed kwam. Ik zag hoe Crap naar Dero keek. Vol afgrijzen...en angst. Zouden ze het menen? dat alles wat we zagen ook met ons zou gebeuren? Ik kan alleen maar hopen van niet...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • AloyAuditore

    :O Jemig! dikke "hostel"! daar doet het me egt aan denken!

    1 decennium geleden
  • Imladris

    spannend!!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Incipient

    OMG! Ö Héél snel verder, ben echt super nieuwsgierig nu! Wat gaatr met haar gebeuren? Ö Jaman, jij moet nu onmiddellijk verder gaan! x'3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen