jee, deel 10 is er al weer!

what hapened last time?

Zodra het tot me doordringt wat er gaat gebeuren raak ik in paniek. Ik ren naar de deur en probeer die open te trekken. Shit! op slot! Ik beuk tegen de deur aan, maar de deur is van een soort metaal en geeft niet mee. Ik hoor voetstappen achter me en draai me snel om. De 'dokter' komt op me af. Hij heeft een grote spuit bij zich. Ik kan me niet bewegen van angst en de beelden blijven door mijn hoofd schieten. Hij pakt mijn arm vast en prikt de naald diep in mijn schouder. Het doet pijn, ik kreun en zak neer op de grond. Kan me niet bewegen. Mijn ogen worden zwaar en ze vallen dicht...

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • devil666

    PLIIIEEZZ VERDER GAAN ^^

    1 decennium geleden
  • myneverland

    Omg i love it!
    echt hijs zoo zalig geshreven! maan kheb eigelijk bang van het te lezen x'D
    whaa ga door plzzz!!
    en snel snel snel ^^

    1 decennium geleden
  • Kwak

    Hij is leukk! De eerste delen zijn wel wat saai maar omdat je me hebt overtuigd vind ik hem heeeeeeeel erg leuk :D
    -x- Josien

    1 decennium geleden
  • Imladris

    Jij moet snel verder!!!!
    Het is veel te spannend!!!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Incipient

    Hij is gewoon zalig! Je moet echt snel verder. Ik hou van spannende dingen! ^^ Maar het doet me aan een film denken, euhm, van een model die wordt vastgehouden en dan dingen krijgt te zien/eten/en weet ik veel wat nog allemaal. Maar hij is gewoon super! Ö x'3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen