Chapter one.

“PROM DANCE!” hing in kleurige, fleurige letters omhoog op een beige kleurige spandoek. Bij de 2 vervloekte woorden te zien laat ik een zuchtje. “Ja, Prom night... Time to seek a partner” port Naomi tegen mijn schouder. Ik steek een grimmig lachje op en kijk verwoed rond. Snel handelen anders zijn de goeie weg. “W-wie... denk je uit te vragen?” vraagt mijn beste vriendin, met twijfel in haar stem. “Geen idee...” bazel ik. “Ik denk Amy Green, die heeft het een tijdje geleden uitgemaakt met Billy Wright” Ik hef mijn schouders op. “En jij?” richt ik me tot mijn beste vriendin, met haar bruine haren voor haar gezicht geslagen. “Ik weet niet, ik kan me al voorbereiden op totale afwijzigingen” haar stem is zacht en onzeker. “Jij word niet afgewezen! Not on my duty!” Ik maak mijn spieren macho-achtig, nu ja de spieren die ik heb dan... de weinige. Ik ben best goed in sport, Ik ben de quarterbacker van het sportsteam, maar tegenover mijn andere groepsmaten ben ik een magere stylo. “Hmm..” klinkt er afwezig. We wandelen het schoolplein op, Ik speur de groepjes af. In de schaduw; de gothics, Aan de fontein; De hippies en artiesten, Op het bankje; chearleaders en sportlui. “Wat denk je van... Joshua Farro daar” Taylor wijst in de richting van de fontein, de gespierde jongen zat aan de rand met een gitaar op zijn schoot. “Taylor... ben je vergeten? Die gaat uit met Hayley Williams....” wijst ze me op de feiten. “Okey dan, dan kan ik haar ookal van de lijst schrappen” zucht ik. “Wil je iemand van de ploeg? Ik kan een goed woordje doen voor je.” Ik wenk naar mijn football ploeg. “Uhm ... Neeh... Eigenlijk ja, die ik wil zit in de ploeg maar hij zal toch niet willen.” Mompelt ze. “Oh? Wie??” giegel ik. “Is het Trace? Rex of Mike?” dring ik zachtjes aan. “Neen, neen en neen” wijst ze af. “Wie dan?” stel ik mijn vraag. “Niemand, laat het nu maar... Ik moet naar Chemie” zucht ze en maakt dat ze wegkomt.

Reageer (3)

  • Gaskank

    Taylor.<3. :D

    1 decennium geleden
  • Sunlight

    YESSS!!!
    Hij staat online!
    ik en Taylor York!!! IEH!!!
    ik ben hyper zoals je merkt, haha x')
    maar goed, wil je please snel het volgende deel posten? (A)

    xx
    Naomi

    1 decennium geleden
  • dominiekiee

    Ik weet niet wie het zijn xD
    maar ik vind het heeeeeel lEUkxD
    hahah snel vdr((K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen