Foto bij 2.

2~

[Friedolien]

Nog steeds verbaasd blijf ik naar het scherm staren. Ik had iets verwacht van bekende mensen. Maar niet van hen! Hier kon ik alleen maar van dromen! Damn, ik moet me echt inhouden om niet recht te springen en te gillen. Ik kijk opzij en ook Silke blijft m’n laptop verbaasd aanstaren. ‘Eum, Silke?’ ‘Ja..’ ‘Ik hoef toch geen emmer te halen eh?’ ‘Huh? Wat? Waarom?’ ‘Omdat je bijna aan het kwijlen bent en dat boven m’n laptop. En eens jij bezig bent, dan kan je niet stoppen -.-‘ BAF! ‘Auw! Silke, waar was dat nu weer voor nodig?’ ‘Voor dat kwijl-gedoe! Je weet dat ik het niet meer grappig vind als je daar over begint. En trouwens, over jou zullen we maar niet beginnen zeker?’ M’n mond viel open en ik zag Silke nog met een smile de keuken in lopen. Aaargh, soms is dat kind echt zooo verschrikkelijk! Maar ik kan niet zonder haar, m’n lieve grote zus. (: ‘Silke, Weet jij wat ik vanmiddag kan doen?’ ‘Nope. Heb je niemand om me af te spreken? Beetje gaan winkelen misschien.’ ‘Ahja, misschien wel. Ik zie nog wel. (: Bedankt voor de tips!’ En ik gaf haar een knuffel. ‘Je gaat nu toch niet zeggen dat zo’n idee niet in je gedachten was opgekomen eh?’ ‘Toch wel! Het is nog vroeg hoor, dan wil ik nog niet teveel nadenken.’ ‘Ahn man, soms ben je echt zo eigenwijs eh!’ Ik stak m’n tong uit naar haar en ik zag dat Silke met haar hoofd schudde en begon te lachen. Ik liep m’n kamer binnen en begon een beetje op te ruimen. Het was eigenlijk wel nodig, maar ik had de laatste tijd niet zoveel zin gehad dus liet ik het gewoon liggen.
Even later klopte Silke op m’n deur en kwam zeggen dat ze weg was gaan werken. ‘Ok, tot straks.’ Ik liet me op m’n zeteltje zakken en stak de tv aan. Ik zapte wat, maar niet veel later zat ik gewoon voor me uit te staren en te dromen. Te dromen over een toekomst als styliste van De Bill en Tom Kaulitz.

Reageer (4)

  • avrilavinge1

    Oke nu wordt ik nieuwschierig wat voor een advertentie (A)

    1 decennium geleden
  • VampireFairy

    LEUK!!!

    1 decennium geleden
  • TOMISHOT

    Verder <3

    1 decennium geleden
  • jvpm

    leuk ,snel verder:D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen