De avond van het feest: jij en Dante hadden via Noël afgesproken bij het basketball veldje.
Je hebt nog precies een half uur voor je moet vertrekken.
Het feest is best dichtbij, je hoort de muziek al via het open keuken raam.
Je handen zweten en je benen trillen en je buik ontploft bijna van de zenuwen, maar verder heb je heel veel zin in het feest.
De ketting die je van Noël had gekregen schittert om je hals.
Omdat je bijna de hele dag al bezig geweest bent met je uiterlijk besluit je maar gewoon weg te gaan.
Je loopt naar het veldje, de lucht gaat van blauw groen naar donkerblauw en je hoort vogels fluiten.
Aangekomen op het veldje ga je op een bankje zitten en kijk je hoe laat het is, 21:10 je hebt nog 20 minuten.
Net als je, je mobieltje wil dichtklappen krijg je een sms’je binnen.
Er staat: je bent te vroeg.
Je hart gaat sneller kloppen en je kijkt snel om je heen.
Dan valt je blik op de lange slanke jongen met mooie ogen die tegen zijn brommer aangeleund staat, en vals naar je glimlacht. Je lacht terug en loopt naar hem toe.
Hij knuffelt je een beetje ongemakkelijk en neemt je hand vast, samen rijden Jullie op zijn brommer naar het feest.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen