Foto bij 7.

7~

[Silke]

2 days later:

Ik hoor mijn wekker af gaan maar heb geen zin om op te staan. Het voelde nog veel te vroeg aan, maar dan heb ik door waarom mijn wekker afloopt. Natuurlijk! Het is maandag vandaag! Ohnee! Het is maandag vandaag! Ik sla op mijn wekker tot die ophoudt met lawaai te maken en smijt dan de dekens van me. 'Verdomme wat moet ik aan? Hoe moet ik mijn make-up doen?' spookt er door mijn hoofd. Uiteindelijk besluit ik maar mijn zus erbij te roepen. 'Wat is er?' vraagt Friedolien klagend. Ze zag er moe uit, maar dat is normaal, want een normaal mens ligt op dit uur nog te slapen. 'Ik weet niet wat ik aanmoet.' piep ik. Mijn kleine zus zucht en begint in mijn kleerkast te snuffelen. 'Hier, doe je favoriete kleedje aan met die hartjes-oorbellen en je Dollarketting.' 'Bedankt little sis!' Wat bof ik toch met een zus die styliste is. Friedolien trekt haar schouders op alsof het haar niets uitmaakt, maar ik weet stiekem wel dat ze trots is op zichzelf. 'Het is mijn werk.' mompelt ze en verdwijnt uit mijn kamer. Ik ren naar mijn badkamer en ga me snel douchen. Nadat ik dat heb gedaan, begin ik mij af te drogen en daarna trek ik mijn kleren aan. Friedolien had gelijk, dit stond me echt wel goed. Ik stijl mijn haar en crepeer het dan en beetje naar boven, zodat er een soort van bol ontstaat. Als ik daarmee klaar ben, trek ik het make-up kastje open en beslis ik dat ik het gewoon bij simpel zwart ga houden. Wanneer ik aan mijn mascara wil beginnen, bedenk ik me dat ik geen valse wimpers nodig heb. Aangezien ik van nature al lange wimpers heb. Ik werp nog een laatste blik in de spiegel en kom tot de beslissing dat ik er goed uit zie. Ik ren mijn kamer terug binnen en zie Friedolien tussen mijn sieraden snuffelen. 'En dat moet jij niet eerst vragen?' zeg ik verontwaardigt en haar gezicht laat zien dat ze zich betrapt voelde. 'Geintje.' lach ik en ik neem mijn favoriete balerina's vast. Mijn kleine zus verdwijnt opeens weer uit mijn kamer en ik hoor haar nog net zeggen. 'Je hebt nog tien minuten voor we moeten vertrekken.' Ik neem mijn handtas en make-up zak in mijn handen en ren dan de gang op. Nog even en ik mag de make-up doen van die twee hete jongens...

Reageer (2)

  • jvpm

    verder :D:D

    1 decennium geleden
  • TOMISHOT

    Verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen