Avril Almost Princes^^ Deel 2
Ze kwamen aan bij het huis.
Wat Avril niet wist, was dat Derek en zijn Familie, een Koningklijke Familie was. Derek liep naar binnen en liep naar een kamer waar: 'Mr Whibley' op stond, en hij liep naar binnen. Daar zat een man met een mooi pak aan op een stoel.'Dag Derek!' Zei de man trots. En hij stond op en gaf Derek een hand. Avril was heel erg verbaasd van wat ze allemaal zag. Nog nooit had ze zo'n groot huis gezien. Derek praatte aandachtig met de man. En hij keek in een keer verbaasd op. Derek zag er even blij, maar geschrokken uit. Derek werd gekroond als Prins dit weekend! Avril kon haar oren niet geloven, en Derek al helemaal niet. Na een lang verhaal gingen Derek en Avril het Winkelcentrum in, voor speciale kleding te kopen, wanneer hij gekroond werd als Prins. Derek zei:'En jij word natuurlijk mijn Princes he Avril?' Avril keek hem aan en ze bleef hem even ongelovig aanstaren. En ze lachde stomverbaasd terug. 'Wat dacht je dan?' Zei Derek, en hij pakte haar hand, en trok haar mee een winkel in.

Reageer (4)

  • Alies

    Hehe, gaat wel heel snel :P Maar in zo'n wereld kan alles ^^
    Leuke paralelle wereld (Y)
    En kort (als ik dat zeg is dat een compliment (Y):P)

    1 decennium geleden
  • fuckedupbabe

    ooh zoow morantisch xD

    1 decennium geleden
  • PaperHearts

    Leuk ^^
    x

    1 decennium geleden
  • gibbaay

    sexxi

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen