het vierde deel van me serie ^^

Avril Almost Princes^^ Deel 4
Avril en Derek hadden eindelijk de juiste kleren uitgekozen, en liepen samen weer naar huis. ( Derek's huis) Derek's vader liep naar hem toe, en fluisterde wat in zijn oor. Derek schrok ervan en keek geschrokken naar Avril. Zijn vader keek daarna ook naar Avril. Hij keek op. 'Wie is dat?' Zei Derek's vader, Robin. 'Dat is Avril Pa.' Anwoorde Derek trouw. Avril stook haar hand naar Robin toe.'Aangenaam kennis met u te maken.' Maar Robin weigerde haar hand en keek een beetje streng naar Derek toe. 'En jullie zijn natuurlijk verliefd, nietwaar?' Zei Robin. 'Ja Vader'Zei Derek. Robin keek naar Avril, die een beetje verlegen werd. 'Maar dat kan niet Derek, je word dalijk Prins, een prins met een Prinses!' 'Ja, dat weet ik Vader, en de Prinses staat voor je neus' Derek keek blij naar Avril. 'Derek, Derek, we hebben al een prnses voor je, ze komt uit Duitsland, en woont net zoals jij, Avril heeft geen ervaring met dit soort dingen, het is onmogelijk!' 'Maar Vader!' Robin liep de kamer uit. Derek en Avril zaten samen in een kamer. Avril had tranen in haar ogen. 'Waarom heb je nooit iets gezegd?' Zei Avril. Derek keek haar aan. En hij schudde zijn hoofd. 'Zak!' riep Avril en liep de kamer woest uit.

Reageer (1)

  • xPinkMuffin

    ;O ;( Sziieliggg ^^

    VERDERR MEISSIE <33

    xXmufFinKjj

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen