Chapter Three.

Ik strum verveeld op de snaren. Er komt een valse klank uit mijn gitaar, Ik moet die hoognodig nog eens stemmen. “Hej T! Je vriendinnetje is hier!” roept Jules de kamer in. Ik kijk op en zie Naomi. “Ze is mijn vriendin niet!” schreeuw ik terug. “Ook hallo” begroet ze me met een lachje. Ze houdt een papieren zakje in haar linkerhand, die wordt gesierd door de roze ring die ik voor haar kocht in Disney World. “Heej Naomepoom!” Zeg ik opgewekt en zet de gitaar aan de kant. “Wat heb je?” nogal geintresseerd naar de inhoud wenk ik haar aan om naast me te zitten. “Iets lekkers...” hint ze me. “Hmm... een sandwich met pita pikant, salade, uien en worteltjes!!” klap ik enthousiast bij het wegkwijnen van mijn lievelings broodje. “Neen” giegelt ze. “Eeeeeen.... CUPCAKE!!” Ze haalt een chocolade ding met chocolade overgegoten en roze spikkels op. Ik slaak een hysterisch gilletje. “Oooohh....” zeg ik bewonderend. “Het is zooo gay!” lach ik en neem een grote hap waardoor er allemaal chocolade op mijn kaken beland. “Je hebt hier wat...” Ze buigt zich voorover en veegt het weg, Ik merk dat ze mijn blik probeert te vangen en als ik die geef wend ze die af en springt terug op haar plek. “En voor mij heb ik een donut!” ze wuift het voorval weg en haalt een donut met aarbeiglazuur over gegoten. Ik knik en smak, smul verder.
“En? Al plannen?” vraag ik met een mond vol cupcake. Ze schud haar hoofd. “Ik weet niet of ik wel ga....” “Wat?” reageer ik geschokeerd. “Waarom?’ “Ik denk niet dat ik een date ga krijgen...” zegt ze wijfelachtig. Ik spring recht op mijn knieen. “Ik heb een idee! Het is zo’n goed idee dat het pijn doet!!” lach ik. “Dan moet het wel goed zijn!!!” grapt ze enthousiast. “Ik zoek een date voor je en jij een voor mij!!!” lacht ik.
Ik zag in haar ogen... plots iets veranderen, toch stemde ze in.

Reageer (1)

  • Gaskank

    Taylor ze wilt met jouu!!! xD.
    ik vind ze geweldig.:D.
    x3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen