nummmerrrr 3
als je een reactie plaats verteklik automatich als er ene nieuwe re isss

3


dag 3
dag 3

de volgende morguh

je woord wakker en denkt weer aan het kasteel hier achter . je rilde en liep naar je kleren kast pakte een zwart tshirtje met een vampier er op en een zwarte jeans. je loopt naar de douches en gaat douche als je klaar bent kleed je je aan en doet je haar en make-up. je loopt nara beneden de eetzaal ik en daar staat een uitgebrijd ontbijt je gaat eten en dan hoor je je mentor praten . mentro:damens en heren vandaag gaan we de stad in en vanavond gaan we naar het kasteel hier achter. als jullie over een uur klaar zyn gaan we weg.

* een uur later*

mentor: mensen allenmaal in de buurt blijven want we sprken somenteen nog wat af.jij loopt naar boven en pakt je spulle(geld een tas enz) iedereen staat buiten te wachten en er gaat een fluitje dat jullie weg gaan . je loopt in je eentje na een kleine 10 minuten begint je mentor te praten.mentor:jullie moeten hier in het park om 2 uur weer zyn dan gaan e lunchen . iedereen: okayy. je loopt in een winkeltje met allenmaal duisterende dingen.je staat bij de boeke en dan zie je staan een boek met als titel de geschiedenis van newlyn.je pakt het boek en kijk erin je ziet een plaatje van een vampier er in het is een getekende vampier er onder stond :so denkt men dat ze eruit zien.je loopt naar de kassa en betaald het boek. je loopt nog doro het sorpje en gaat dan op een bankje zitten.je pakt het boek en leest erin . je kijkt op de kerk en ziek dat het 2 uur is . je loopt rigting het park en dar zi eje je klas je gaa op een bankje zitten en eet je boterham op. mentor: kinders we gaaan nu naar het kamphuis dan gaan jullie jezelf eff vermaken jullie mogen zwemmen naar buiten of op je kamer.jullie liepen naar het kamphuis en daAR ging je gelijk naar je kamer toe. je pakt je boe(weer) en leest het boek verder .op een gegeve moment hoor je het fluitsingjaal voor het avond eten je loopt naar beneden en gaat aan tafel zitten.je eet jeeten op .en dan bengint je mentor weer te praten . mentor: kindere we gaan over een uur dan is het donker naar het kkasteel hier achter.


* een uur later*

Reageer (3)

  • Ansj


    >>>>
    Next (H)
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • AnnaBeerx3

    Pff die mentor laat je gwn niet met rust xD

    1 decennium geleden
  • LOKIxMARVELx

    hey hey ga snel verder ben beniewet hij is goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen