dagg 3.deel 2 blablablablaAAA

dag 3 deel 2
*een uur later *

mentor:kinders we gaan nu naar het kasteel wie gaat er meee.iedereen:ikkeeee.je loopt met de groep mee en gaatdan een kasteel in je heb een gevoel dat er iets gaat gebeuren.je loopt met je groep door de gangen je kijkt naar boven dan zie je een jongen op een balk zitten het is de zelfde jongen als eerst.hij kijk je heel doordringend aan.hij laat een blaadje vallen hij zegt ik gebaren taal dat het voor jou is en dat je het pasmmoet lezen als je in je kamer bent.het licht viel uit je ging het briefje lezenen er stond dat je om 12 uur bij het kasteel moes staa toen het ligt were aan ging keek je naar boven.hij was er niet meer.wat moes tie van je. de rondlijding ging verder.op een gegeve moment zag je een kamer met verboden toegang der o je zag dat de deur open stond en dat er iemand in ie kamer stond .je liep stiekem de groep uit en liep de kamer binnen.je keek recht in een jongens mooien blauwe ogen die jongen die jou het briefje gaf. jij± wraarom moet ik om 12 ur hier zyn.hij± ik wil met je praten.jij± hoeso.hij± ikheb je gezien onder de tafel. jij: o*bloos*. hij: waarom bloos je . jij : wete net heb ik nooit gehad.hij okay. maar ik zie je vanavond.jij : ik zie je vanavond.

Reageer (3)

  • Ansj

    :D:D:D
    Kom op nie stoppuh!!!
    -xxx-

    1 decennium geleden
  • AnnaBeerx3

    Ooeee!!! xD

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • LOKIxMARVELx

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen