bedankt als je dese quiz maakt

xxx dag 5

12 uur by de kerk
het is 10 uur savonds je zit te denken of je wel naar alex wil gaan . hy doet so vreemd maar je hebt nu wel eindelijk iemand gevonden die net so bleek is als jou.je gaat gewoon.hoor je in je hoofd.je gaat niet het is gevaarlijk hoor je daarna . maarje besluit gewoon te gaan.
*tijdsprong*
het is 10 voor 12 je loopt (kruipt) uit je raan en loopt naar de kerk toe .toen je alex zag was je bly om toch te gaan .je wou hier heen en niet ergens anders je wou by hem zyn okal kende je hem so kort. jij: je wou wat vertellen.
alex: ja klopt maar het is miss beter dat je eff binnen kotm zitten.
jij :is het so erg
alex: nee maar het kan miss schokkend zyn.
jij : okay
je ging de kerk in en je volgde alex naaar de zelfde kamer als vanmiddag .je ging op eene stoel zitten die daar stond.alex ik wou je wat vertellen vin je het niet raar dat je bleker ben dan andere.
jij : nee ik ben het nu wel gewend.
alex: okay en heb je ook niet gemerkt dat je oogkleur verandert by elke emotie.
jij: nee ik kijk niet in de spiegel als ik een emotie aanval ofso heb .
alex: oo want ik wou je vertellen dat je ee vampier bent.
jij: nee ik neee
alex : het is echt so mar je bent ook een moooie vampier.je begint te blozen.julle hoofden komen dichter by en je voelt zyn lippen op die van jou.
jij(gedachten): moet ik dit wel doenik ken hem net maar hy is wel so leuk (H)

Reageer (3)

  • Ansj

    OEOE!!!
    Snel vederrrr! (H)
    -xxx-
    P.S.Hea?! Ik had ook het idee voor mijn nieuwe verhaal met bij elke emotie een oogkleur verandering! WTF :O
    Mag ik het als nog doen?(flower)

    1 decennium geleden
  • AnnaBeerx3

    Super!!
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • LOKIxMARVELx

    ga snel verdre

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen