Hoofdstuk 2!

"What the hell!" zegt hij en smijt zijn fiets weg. "Wat moet jij hier" zegt de andere jongen. "Blijf van mijn meisje af!" zegt hij, waarop het meisje boos zegt; "Ik ben je meisje nooit geweest!". "Ja, ze is je meisje niet. Laat haar met rust!" zegt de andere jongen. Woedend kijken ze elkaar aan. Dan kijkt hij het meisje aan en zegt; "Ik dacht dat je van mij hield." Maar het meisje kijkt woedend en snauwt; "Maak dat je weg komt!" Hij draait zich om en schokt de steeg uit, pakt zijn fiets op en rijd weg. Niet naar huis, naar het park!

Deze jongen is Todd, 16 jaar oud. Vandaag lijkt alles mis te gaan; ruzie met zijn vriend, ruzie met zijn ouders en nu zijn liefde er vandoor! Toen Todd vanmorgen opstond leek het zo'n mooie dag te worden. Vandaag zou hij zijn lied aan zijn liefde Katie genaamd laten horen, hij had het speciaal voor haar geschreven. Katie en Todd waren altijd close met elkaar, iedereen dacht dat het een stelletje was. Maar dat ontkende ze altijd, hoewel ze zelf wel beter wisten. En vandaag zou Todd dat aan Katie laten horen. Maar op school verteld zijn vriend dat hij Katie heeft zien zoenen met een andere jongen, Todd wou dit niet geloven en het liep uit tot een ruzie. Eenmaal thuis pak Todd zijn gitaar. Als hij op het punt staat te vertrekken houd zijn vader hem tegen. Zijn school heeft gebeld vanwege Todd's afwezigheid de laatste tijd. Ook dit gesprek eindigde in een ruzie en Todd is boos naar buiten gestormd. Toen hij bij het huis van Katie aankwam, zag hij het zelfde waar zijn vriend hem die middag voor gewaarschuwd had. Todd kende die jongen wel. Hij zat één klas hoger en elk meisje uit de klas van Todd vond hem 'leuk'. Todd heeft hem nooit gemogen. Hoe kan iemand je zo bedriegen?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen