Foto bij 01. Stay with me.

Ik stond in het deurgat van mijn kamer.Voor de eerste keer in zes jaar waren mijn muren leeg, kaal. Mijn kamer hield herinneringen vast voor me. Van gehuild hebben om die ene speciale jongen tot huilen van het lachen door geklungel van vriendinnen. Ik zou mijn eigen badkamer en dressing krijgen in ons nieuwe huis, maar dan nog. Hier, in Beverly Hills, was ik thuis. Mijn ouders zijn big time muziek producers en waren niet vaak thuis. Ze dachten vast dat naar een kleinere stad verhuizen me goed zou doen.
'Jeanie, kom je nog?' Mijn moeder haar warme stem klonk door de gang.
'Ik kom' zei ik zacht.
Ik zuchtte en sloot de deur achter me. Met tegenzin liep ik voor de laatste keer de trap af, mijn moeder stond aan de voordeur te wachten.
'Liefst vandaag nog.' Ze trok één wenkbrauw op.
Met tegenzin versnelde ik mijn tempo. Ik zette mezelf op de achterbank van de auto.
'Je gaat het leuk vinden in ons nieuw huis, dat weet ik gewoon.' Mijn papa keek me met een big smile aan. Ik knikte zwijgzaam.
Mama stapte nu ook in de auto. 'We kunnen.' zei ze enthousiast.
De auto kwam langzaam opgang en ik legde nog een laatste blik op mijn oude huis.
Goodbye Beverly Hills, Hello Baltimore.

Reageer (5)

  • nFranceschi

    klinkt nicee! [ga snel verder lezen]

    1 decennium geleden
  • Gaskarth

    Ik ben hier sih. Ik ben hier. :'D

    1 decennium geleden
  • Meticulous

    Hallo, ik houd van die story en het volgende deel ga ik nu lezen (aa)

    1 decennium geleden
  • xxxIlsexxx

    snel verder :) !!!
    xxx

    1 decennium geleden
  • Mortmain

    Ah; ik voel nu al dat dit een leuke story zal worden.
    & het is met Jack, dus ik neem zeker abo. ;D
    Ik vind dat je snel het eerste deeltje online moet zetten. ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen