I fake a smile
so he won't see

teardrops on ly guitar- Taylor Swift

Ja, hallo hoorde ik de altijd vrolijke en oh zo bekende stem zeggen.
'Je moet me helpen!' snikte ik
Altijd Winnie ik haat het als hij me Winnie noemt. Waarom nu weer?
'Ten eerste is het Wintér en niet Winníé, Timber,' snauwde ik, omdat ik wist dat híj er niet tegen kan dat ik hem Timber noem ,' en kan je het nu nog altijd niet raden? Eerlijk, hoe lang ken je me nu al?' Ik hoorde hem gniffelen.
ik ken je nu al vanaf we in de wieg liggen en het gaat weer over een jongen zeker?
'Hoe kun je het raden.'
vertel het eens.
'Wel er is die jongen, Alex, en ik ben verliefd, denk ik en, en, en...' Ik geraakte niet verder.
En je weet niet hoe je het hem moet zeggen. het was geen vraag.
'Mja, niet volledig...eigenlijk...had hij me al eens gevraagd of-' Hij onderbrak me.
- en jij zei nee?klonk het vol ongeloof.
'Ja, zoiets ja... Maar hij vroeg het in een sms. Ik vind zoiets laag, dat weet je. En daarom zei ik nee.' nee, ik was gewoon te bang, denk ik. Ik kan nooit iets volledig naar waarheid vertellen. Zelf niet tegen Tim, ookal weet ik dat hij voor me zwijgt.
Daar kan ik inkomen. Heb je hem dat gezegd?
'Nee, hij ontweek me, hij zei niks meer tegen me, hij belde of smste niet meer...En dan de volgende keer dat ik hem terug zag, ongeveer een weekje later, liep hij verdomme zoenend over de markt met Daphne! Daphne, Tim, Daphne !' Phooeee, dat doet deugd.
Conclusie, hij is je niet waard.
'Dat is heel lief van je Tim, maar ik ben nog niet volledig klaar met mijn verhaal,' een glimlach speelde om mijn lippen.
'wel, een weekje later, maakte Daphne het uit, hij verstikte haar , zegt ze. En daarstraks, smst hij weer naar me voor de eerste keer in zoveel tijd, hij vroeg me om naar het pleintje te komen. Ik ben gegaan. Weet je wat ik dadar te weten ben gekomen?'
Nee, ik was er niet bij.'
'haha, grappig. Hij is nu dus met Rose... Je weet wel, die depressieve vriendin van me.'
ja, Ik ken haar. Ik zou zeggen, wees gewoon eerlijk tegen hem. Maarja, dat ben ik.

Wat een goeie raad, echt iets wat je moet aanraden aan iemand die alleen maar kan liegen.
Maar dat kan hij niet weten...

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen