‘Sam.’ Toby stootte me aan, liet me opschrikken uit mijn gedachten. ‘Kijk die chick. Zij is lekker.’ Het kwijl droop bijna uit zijn mond. Ik volgde zijn blik, die leidde naar een meisje met volle lippen, roodbruin haar en waarschijnlijk een cup dubbel-D en haalde mijn schouders op. ‘Valt wel mee.’ ‘Man! Heb je die tieten dan niet gezien?’ Ik rolde met mijn ogen. ‘Je mag d’r hebben.’ Hij haalde zijn schouders op en bleef ongegeneerd naar het meisje staren, dat haar boeken liet vallen en voorover boog om ze om te pakken, en ons zo een blik gunde in haar decolleté. Toby’s ogen rolden bijna uit hun kassen. Ik gaf hem een por in zijn zij. ‘Hou je in, man.’ Het meisje stond weer op en zag Toby kijken. Ze grijnsde verlegen, maar leek verder geen interesse in hem te hebben. ‘Er zijn genoeg andere vissen in de zee.’ zei ik hem lachend. Hij fronste. Het meisje keek weer naar ons, en knipoogde toen naar Toby. Ach. Het hard-to-get-type. Toby wiebelde met zijn wenkbrauwen. ‘Blub blub.’ grijnsde hij, toen liep hij naar het meisje toe en liet me alleen. Ik haalde mijn schouders op en gaapte. Het was dinsdagmiddag, half vier. Ik had weer eens een lange schooldag doorstaan. De dagelijkse sleur van leraren die je afzeiken, lange toetsen en langdradige uitleg interesseerden me niet meer zo. En iedere dag was er wel een moment, dat ik een meisje verlangend naar me zag staren. Sommige mensen zouden me omschrijven als de ideale jongen. Dat zeggen veel meisjes. Sommige mensen zouden me omschrijven als een player. Dat zegt Toby. En sommige mensen omschrijven me als een gay. Dat zegt Melis Roads, een verschrikkelijk mens. Ze haat me, sinds ik haar afgewezen heb toen ze me mee uitvroeg. Ik keek de school rond en zag Melis bij de kluisjes staan, met haar kliekje. Ze schonk me een vuile blik. ‘Wat kijk je, Bynes,’ gilde ze. ‘Je kunt je ogen niet van me afhouden, hé?’ Ze leek wel hysterisch. Ik schonk haar geen aandacht, pakte mijn spullen en liep de school uit. ‘Oh, flikker toch op.’ hoorde ik Melis achter me schreeuwen. Ik grijnsde. De frisse lucht van buiten blies in mijn gezicht. Ik ademde genietend in. De geluiden van onze stad drongen langzaam tot me door. De taxi’s, geluiden van reclame’s, en gillende mensen. Fronsend opende ik mijn ogen. Gillende mensen?

Reageer (4)

  • LoserHERO

    Geweldig :3. Abo!

    1 decennium geleden
  • LiverpoolFC

    Nice, very nice!
    Snel verder ;D

    1 decennium geleden
  • Westwood

    Ik quote Flynn bij deze ZO HARD.

    VERDER.

    1 decennium geleden
  • Virtuoso

    &U^RY%HKJMJRHWREHNN
    SUPAH SAM KOMT IN ACTIE.
    SAVE 'EM.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen