De spots gaan aan en de presentratrice stap naar voren.
"Welkom!" zegt ze opgewekt in de microfoon "welkom,bij the Country-dating-game! zullen we maar meteen van start gaan?"
het publiek begind enthousiast te klappen en te fluiten.
"Is dat een 'ja'?"
het publiek begint als een man "Ja-Ja-Ja" te roepen
"dan zullen we et eerste land binnenlaten! geef hem een groots apllaus,Hier is Ivan Braginski!"


er begind muziek te spelen:Boy and the Gohst. Russia komt het podium oplopen.
terwijl de Spots em volgen blijft ij bij de presentricelstaan.
"Ivan,welkom" roept deze in de Microfoon."Je mag plaats nemen aan een van de Desks"
Ivan loopt naar het middelste desk en neemt er achter plaats.
"wil je nog iets tegen je publiek zeggen?"
hij knikt en buigt de microfoon op zijn desk naar zich toe.
"word één met moeder Rusland-da!"
het publiek aplaudiseert en de muziek sterft weg.als de muziek net weg is begind er alweer een ander nummer:Canadian,Please. de presentarice huppeld bijna over het podium terwijl ze de volgende Persoon voorsteld:
"Ik hoop dat jullie hem zien staan" sommige mensen in het publiek lachen "Hier is: Mattew Williams!"


Canada komt aarzelend het podium oplopen en gaat net als Ivan naast de presentatrice staan.
"voor jou geld hetzelfde als voor Ivan,kies een desk!"
Mattew knikt en loopt weg.hij kiest het desk zover mogelijk bij Ivan vandaan.zijn beertje heeft de microfoon al gevonden:
"wie ben jij?"
Matthew lijkt te zuchten voor hij andwoord geeft;
"ik heb het je al gezecht,ik ben canada."
De presentatrice is gewoon midden op het podium blijven staan en knikt het publiek grijnzend toe."hoeveel van jullie zagen hem NIET?" vraagt ze het publiek,enkele vingers gaan de lucht in."heb er vertrouwen in dat hij er wel echt is,dan komt alles goed.dit gebeurd vaker"
de muziek is alweer veranderd: Proud to be an American speelt door de zaal.de presentatrice kijkt op,naar de man achter de knoppen."ga ik te langzaam ofzo?" vraagt ze hem,maar hij schud heftig zijn hoofd
"oh,oké.dan gaan we maar gewoon verder! de volgende is Alfred F, jones!"


America komt met een trotse houding het podium op.waneer ook hij even naast de Presentatrice heeft gestaan kiest hij he Desk naast dat van Matthew.de presentatrice kijkt hem na en kijkt dan weer naar het publiek:
"oké alfred,nog iets te zeggen?"
met een big-smile pakt Alfred zijn microfontje
"Ik zal de held zijn!" roept hij overdreven zelfverzekerd.de presentatrice zucht,ze probeert het te te verbergen,maar het is toch vrij duidelijk wat ze over Alfred zijn uitspraak denkt.
de man achter de knoppen begind plotseling hard te lachen en de Presentatrice kijkt op. "wat is er?"
"hahahaha!oh,niets hoor.luister maar,het past zo goed bij em dat het grappig is!"
hij drukt op een knopje en The Islander begint te spelen.
nu kan ook de Presentatrice een glimlag niet verbergen."de volgende Jongen is Peter Kirkland! geef hem applaus!"


Sealand stapt bijna nog aarzelender dan Matthew het podium op
"welkom Sealand!" begroet de presentatrice hem vriendelijk."kies een desk,als je wilt!"
Peter knikt en keert zich naar de desks toe,hij lijkt even te aarzelen,maar kiest dan toc voor het desk naast dat van Alfred.
"nog iets tegen je publiek te zegen,peter?"
Peter schud zijn hoofd."nee,niet echt"
The islander sterft weg,een korte periode van stilte volgt,tot American idiot start en enkele mensen in het publiek een verschrikt kreetje slaan bij de plotselinge verandering. de Presentatrice lijkt ook te schrikken,maar ze hersteld snel.
"zijn we al toe aan de volgene gast?"
"JJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH"klinkt er uit et publiek.
"goed dan! Hier is....ARTHUR KIRKLAND!"


Terwijl England het podium op komt lopen,scheinen Alfred en Matthew afgelijd te zijn...
"Waat sloeg die tekst nouweer op?!" valt Alfred uit. Matthew glimlacht verlegen,maar komt toch met de opmerking;
"ergens klopt het wel"
beledigt kijkt Alfred richting Matthew,en hij lijkt hem voor de verandering eens te zien.
"MPhF!" puft hij geiriteert "let maar op,vind je deze tekst ook zo kloppend?"
hij verlaat zijn desk en loopt richting de man van de muziek."mag ik even?"
de man schud zijn hoofd "nee,maar zeg maar welk nummer je wil horen"
alfred buigt naar de man toe en fluistert iets in zijn oor,warop de man in lachen uitbarst: "ik vind het Prima,hier" hij typt wat in en er begind een nummer te spelen.in eerst instandtie lijkt het hetzelfde als American Idiot,tot ze beginnen te zingen:
"Don't wanna be a Canadian idiot!"
Matthew hapt naar adem.
"wa..hat..tt is..ss..er m..mis m..et Maple s..syrup?"
"wat er mis is met Maple Syrup? heb je het al eens geproeft?"
Ivan kijkt grijnzend toe en wacht tot ze gaan vechten.daar krijgen ze echter(mischien maar goed ook) geen kans voor,de presentatrice onderbreekt hun gekibbel door arthur een plek aan te bieden.hij gaat naast Peter staan.
de man die de muziek regeld zet Canedian Idiot uit en zet een volgend nummer op:de L'eau van Elodie Frege. en de Presentratice stelt de volgend persoon voor: "

Reageer (2)

  • PlagueRat

    Boooyaaaaah~! <3333 Liefde aan jou~! ^^ (en mij voor het stalken = w = )
    HOE DURVEN ZE MIJN CANADA NIET TE ZIEN?! o A o (/ claimt )

    1 decennium geleden
  • Fennec

    cool!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen