Koning Georg xD
Goedendag lieve mensen,

Mijn naam is Koning Georg, heerser van Georgië. Mijn naam voluit is eigenlijk Georg Hagen Moritz Pieter-Jan Constantijn Listing - van Blauwen. Ik ben 21 jaar oud en ben al 3 jaar aan de macht. Zonder mijn zeer geliefde dienaren, die ook nog eens mijn beste vrienden zijn, had ik het niet gekund. Ik vraag U aandacht voor Billiam, mijn hofstylist en visasist, Thomas, mijn chauffeur, Gustav, mijn butler. Ook kreeg ik veel steun van Johannes, de schoonmaker, Fabian, de kok en Mäximillian, mijn Nar. Ik hoop dat jullie genieten van mijn levensverhaal. O jaa, Thomas heeft nog een belangrijke taak : hij bewaard het wapen van Georgië, Mr.Sandberg.

Gegroet Koning Georg ^^.

Ps Ik praat niet altijd zo kak hoor xD



De Heilige Woorden van Georgië
In Georgië gelden de volgende regels:

1. Niemand mag aan de Basgitaar van Koning Georg komen, of U haren worden knalroze geverd.
2. Worden als Basgitaar, Stijltang en Koning moeten met een hoofleter worden geschreven, anders word U haar groen geverfd.
3. Gij mag Koning Georg alleen tutoyeren met toestemming ( dus je mag dan je zeggen xD ), anders word U haar blauw geverd.
4. Krultangen zijn alleen legaal op 32 April of als Koning Georg toestemming geeft, anders moet U haar in de elektrice stoel xD.
5. Als U niet melig bent of grappig moet U 2 weken lang in een roze konijnpak rondlopen.

En zo heb je er nog een paar.

Meer weetjes over Georgië:

- Het volkslied heet "Oops I did it Again"
- Huppelkutten zijn sinds 1800 llegaal in Geogië ( en dan moet ik U vertellen dat het Rijk pas in 1801 is gesticht).

Reageer (30)

  • AshFuckLife

    HAHAHAHAHAHAHAHAHA DAAAR GA IK NIET WONEN !!!!xDxDxDxDMISS ALLEEN VOOR GEORG OP BEZOEK MAAR ...... HAHAHAH ECHT MELIG MEID xDxDxD

    1 decennium geleden
  • Reusje

    ik ga dan echt alles doen wat niet mag behalve een stijltang gebruiken ook al normaal heb ik mijn capuchon op dus ik denk niet dat het anders word(A)
    maar ja melig heid:D:D

    1 decennium geleden
  • xMurderface

    OMG MELIG xD

    DAT KROONTJ, Ik ook onderdaan :o
    Met groen haar ^^,
    basgitaar :X

    -buigt voor Koning Georg en kust voeten-

    1 decennium geleden
  • Goodfriends

    ik vind em hilarish xD
    && idd, hij is geweldig met dat kroontje^^
    man, die kerel heeft iets met haar en stijltangen xD
    xx

    1 decennium geleden
  • Astrale

    Georg staat geweldig sexy met een kroontje(A)
    En het boeit mij niet roze haar ofzo te hebben (baby)

    'x Joyce (één onderdaan van Georg)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen