Numero 6

Op het bankje daar, in het park, zitten twee vrienden samen te lachen en te praten. Het zijn goede vrienden, dat zie je zo. En aan hun te zien lijken ze elkaar al heel lang te kennen. Maar dat is niet waar, want Kyle en Todd kennen elkaar pas een half uurtje!

"Zin in friet?" vraagt Todd "Ik trakteer!" "Oeh, lekker dan trakteer ik jou op kroket!" zegt Kyle. De vrienden lopen naar de snackbar aan de rand van het park. "Zo, het is al 5 uur." schrikt Todd als ze in de snackbar zitten. "Haha, zitten we al twee uur lang te kwekken!" lacht Kyle. Todd lacht mee en zegt: "Ik heb echt geen zin om naar huis te gaan!" "Ik ook niet" zegt Kyle "Ik word helemaal gek thuis, maar we hebben geen andere keus!" Dat is waar denkt Todd, maar hij heeft geen zin in ruzie thuis. "Mag ik je nummer?" vraagt Todd "Ja tuurlijk en zullen we morgen weer wat afspreken?" vraagt Kyle "Is goed, drie uur op het bankje in het park?" stelt Todd voor. "Ik zal er zijn" lacht Kyle. Ze wisselen hun nummers uit en gaan dan ieder naar hun eigen huis. Allebei hebben ze het gevoel dat dit het begin is van een goede vriendschap!

Reageer (1)

  • Matsumoto

    (yeah)2 tegelijk!!xD
    Leuk trouwens je nieuwe profielopmaak!
    Li

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen