Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (33)

  • Labello

    Leuk! <3
    xx

    1 decennium geleden
  • Felino

    Het word me te heet onder mijn voeten en zo snel ik kan ren ik op het eerste het beste meisje af die ik zag lopen.

    'verzint zelf'

    Helaas staat ze omgedraaid, maar al snel vlieg ik op haar rug. Als ze zich omdraait schrik ik me dood en slaak een hoog gilletje. 'Hoi' zegt hij, wat iets té op een meisje leek. 'euhm, sorry ik eh-' stamel je en daarna ren je weg. Helaas was je vergeten dat je pumps aanhad dus je viel, vlakvoor Tom waardoor hij hard begon te lachen. Omdat je viel waren je silliconen eruit gevlogen en toen stond je daar met 1 tiet. Iedereen lachte je uit en Tom ging dood aan een hartaanval.


    Oké let niet op mij (A). Ik ben melig en ik dacht daar gelijk aan D:
    Het is heel droog ;$

    1 decennium geleden
  • Lumen

    Zijn 2de maal op hoge hakken & hij kan al gelijk rennen .. bij mijn 3de maal viel ik alsmaar op m'n gezicht ... bij m'n 5de maal kon ik amper evenwicht houden en n 20x op zo van die stelten gelopen te hebben, kan ik met veel geluk een eindje rennen ...
    petje af Bill!

    1 decennium geleden
  • Sick

    Gelukkig was dat meisje geen regelrechte bitch :D

    1 decennium geleden
  • BillxBunny

    xD heet onder je voeten bill ???

    note > ga zo door, je schrijft/typt echt goed (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen