Een aantal weken gaan voorbij, Ramon ging nog goed om met Nena, maar ik voelde dat er spanning was.'Houd je mond!' Roept Dash naar me terwijl hij me de slaapkamer in duwt en de deur achter zich dicht maakt.Ik kijk weg van hem en hoor hem zuchten.'We moeten op onze hoede zijn want het kan zijn dat de politie ons op het spoor is'. Hoor ik Dash grommen.Ik kijk hem weer aan en neem plaats naast hem op het bed.'Dus..Het kan zijn dat we weer weggaan?' Vraag ik zacht en durf hem niet aan te kijken.We waren vaak van plaats verandert, zo'n zes keer en steeds was het anders.Iedere keer dat je 'verhuisde' voelde je je ellendiger, je wist dat de politie dichtbij was en je zou kunnen redden, maar dan was jij weer weg.Steeds weer een nieuw pand en nieuw werk met nieuwe viezeriken.'Ja.Ga maar slapen'. Zegt hij afgekapt en loopt de kamer uit.Zuchtend laat ik me achterover vallen en krop me op.Ik was bang, altijd, sinds dat ik hierin ben beland ben ik dag in dag uit bang.Bang voor Dash, voor Ramon, voor alles wat er in dit wereldje gebeurt.Ik was bang voor die klap in mijn maag als het blijkt dat je zwanger bent van een onbekend persoon.Je kon niet zomaar even naar een arts gaan die je een abortus gaf.Nee, dan zouden ze je herkennen, en zo niet direct, dan zullen ze het achteraf weten en melden.Ik was al 4x in het beginstadium van een zwangerschap geweest.Twee keer van Dash, een keer van Vulture en de ander van iemand die ik maar een keer heb gezien.Ik wist niet hoe hij het zo snel wist, maar altijd kwam hij erachter.Viel ik te zeer op?Voor ik Dash leerde kennen las ik veel over Loverboy's op internet, en nu ben ik er nog in gevallen.Dankzij internet wist ik dat de meest voorkomende manier van ontsnappen zwanger worden was.Maar waarom mislukte het bij mij?Was ikzelf een mislukkeling die te zeer opviel?Het nadenken maakte me moe en zorgden ervoor dat ik in een diepe slaap viel, wachtend op de volgende ochtend die me meer zou vertellen.

Reageer (2)

  • Hopefulness

    Oeio~!
    Ik ben totaal inspiratie loos voor reactie o_o
    I don't know what to say!
    Except,
    NEXTIES!
    xx

    1 decennium geleden
  • Theartoflife

    ehm.. oké ik heb zin in... KERSEN!!

    Groetjes, Theartoflife xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen