Foto bij 142.Pink dress

Oke de mini layla en Cera op mijn schouders zijn nu erg druk bezig om de mini Aro Volturi over te halen hen hun teddyeertje terug te geven want ze hebben daar een kopie van Edward's dagboek in zitten dus ik moet maar even zelf iets verzinnen.
Ik ben er net achtergekomen dat ik (denk ik) ben begonnen op 3 februari met deze storie! dus als ik het tot dan volhoud kunnen we een 1 jarig jubileum vieren

Ow en ik ben zojuist achter de hype van Damon Salvatore gekomen, hij is lekkerder dan die andere!!
(Ipod staat nu vol met Damon Salvatore plaatjes)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • Muffintje

    en o jha wat een griezel is die Damon Salvatore me ogen ze branden heet aaaah me ogen xD

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    en jha dat had je verteld van die jakkie pov o man wat een zijk stier is hij zeg met zijn bloedzuigers en o bella dit bella dat bla bla bla bla val van een klif af of zo xD snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    zo dom ben ik ok niet hoor dat ik niet zie dat ze ziek is en *gniffel gniffel* wat zijn wij toch goed dat hij onze gedachten niet kan lezen mwahhahahahha moeten we een keer toe laten en dan vet erg over Sasuke en Jasper beginnen (alweer volgens mij) (duivel)(duivel) wat ben ik toch gemeen en jeej ik zit op je schouder volgens mij is dat best wel zwaar maar goed jeej entarnal glory xD hahaha o wacht hebben wij nouw sirieus een wedden schap over hoeveel zij gaat doden omg wat zijn wij erg zeg :O hahaha nouw nee ok haal maar kom op zeg je weet niet eens waar het staat je gaat het halen zonder uitleg waar het staad hoe the hell kom je er dan achter waar het staad. O wacht alles overhoop halen en in alles neusen mwwhahahahahaha jeeej (yeah) tuurlijk halen wij dat duhh niemand anders kan het beter maken dan wij xD hahaha me = a cow hahahah xD en die roze jurk xD geweldig die moeten we er zo bij doen xD o wacht dan krijgen we Roselie achter ons aan met een woedent gezicht laat maar zitten dan xD snel verder!!!!!

    1 decennium geleden
  • Forge

    HHAHHAHAHAHAHA X'D
    Gewoonweg te grappig ;p

    1 decennium geleden
  • BRAINWITCH

    haha.
    die jacob pov. (:
    superleuk!
    SNEL VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen