Previously
Voordat ze zich kan bedenken druk ik mijn lippen op de hare. Terwijl de vlinders weer ontploffen in mijn buik, besluit ik haar nooit meer te laten gaan. Ik wou dat dit moment eeuwig kon duren.

Tijdsprong - Maandag na het gala

Marlies pov:
Ik snap er niks van, waarom laat Justin niks van zich horen. Hij weet dat ik zo vertrek naar vakantie! Ik dacht echt dat hij me leuk vond.
Piekerend ga ik verder met mijn tas inpakken.
'Marlies! Schiet je op? We moeten zo echt gaan!' Roept mijn moeder vanaf beneden 'Ja mam! Ik kom!'
Ik check even snel of ik alles heb en begin met mijn koffer naar beneden te sjouwen.
'Zo he! Hoeveel wil je mee voor 8dagen vakantie?' zegt mn moeder ongelovig terwijl ze naar mijn koffer wijst. 'Kom op! Ik ben een meisje' zeg ik met een big smile 'ik ben heus niet de enige met zo'n grote koffer'
Mijn moeder zucht en protesteerd niet verder. Ik hijs mijn koffer in de auto. En dan gaan we naar Lena.
En zoals ik al dacht is Lena ook een huge koffer aan het inladen. Ik kijk lachend naar mijn moeder om te kijken of zij het ook ziet. En jah hoor, daar begint het lachen.
Ik stap snel uit en als Lena haar koffer in de auto heeft gekregen geef ik haar een grote knuffel.
We laden al het eten enzo in de auto en samen wachten we op de rest van de meiden.
Als we er alle 6 zijn en de koffers in de auto hebben gepropt, stappen we in. En vertrekken we naar Zandvoort aan zee!

We zitten al een tijdje in de auto. Ik heb mijn ipod ingedaan. Ik staar voor me uit en begin weer te piekeren over Justin.
Ik had mezelf nog zo beloofd dat niet te doen op vakantie!
Maar ik snap er gewoon niks van, hij had toch op zijn minst een smsje kunnen sturen?
Gisteravond had ik hem bijna een smsje gestuurd waarom hij niets van zich laat horen, maar ik wil niet wanhopig en bezitterig overkomen. Hij is me tot niks verplicht. We hebben toch geen verkering. Nog niet.
Ik schrik op uit mijn gedachten van een hand die voor mijn ogen zwaait.
'Joehoe! Marlies hoever weg zat jij met je gedachten? Ik vroeg of je ook wat wilde van de McDrive.' zegt Lena met een wenkbrauwwiebel.
Ik denk even na..
En bedenk me dan opeens dat er iets van Hello Kitty bij de Happy Meal zit!
Dus juich ik:'Ik wil een Happy Meal!' Waarop iedereen begint te lachen. Ik bedenk me dat het er ook wel heel erg kinderlijk uitkwam voor iemand die 17 jaar is.
Maarjah ze zijn wel wat van me gewend.
Lena weet precies waarom ik een Happy Meal neem en roept even vrolijk: 'ik ook! Maar wel met een Hello Kitty speeltje!'
De vader van Lena die achter het stuur zit zucht lachend en besteld bij de McDrive 2 Happy Meals een BigMac en een Milk Shake.
Na eventjes gewacht te hebben krijgen we onze Happy Meal en Rebecca haar BigMac.
De vader van Lena rijd verder terwijl hij van zijn Milk Shake drinkt. Wie zegt dat mannen niet 2 dingen tegelijk kunnen?
Nu nog een half uurtje in de auto en we zijn bij het park!
Ik heb er zo'n zin in!
Maar toch blijf ik me zorgen maken over Justin. Lena die naast me zit kijkt me vragend aan. Ik pak mijn mobiel. Ik typ in een nieuw bericht: Justin. Ze begrijpt waar ik mee zit en geeft me een knuffel. Onze manier om te zeggen: 'Het komt goed!'
Na nog een kwartier komen we aan op het park. We checken in en gaan met de sleutel naar 'ons' huisje.
Nu heb ik echt het gevoel dat de vakantie is begonnen!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen