Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • FullMoonx

    op www.stepheniemeyer.com kun je een groot deel van Twilight vanuit Eddie lezeaaah(A)

    1 decennium geleden
  • RoosR

    ik d8 dus ff: niet slim... dan zakt al je bloed naar je hoofd. - en toen bed8 ik me dat dat nie kan want vampiers hebben geen bloed... ik denk dat ik filosoof ga worden...

    1 decennium geleden
  • Muffintje

    I'm going to kill you both! wat gemeen waar slaat dat nouw weer op uit het raam hangen ik ga hun zo vermoorden(duivel) je kan merken dat ik er niet zo van hou om uit het raam te hangen en al helemaal niet aan me enkels xD kijk dat het nouw bij cera gebeurt oke dat is niet erg maar bij mij en je hebt gelijk saaie mensen doen nooit spontaane dingen en inderdaad hij had beter zijn kleren uit kunnen doen was een stuk makklijker (duivel) daar heeft sasuke wel gelijk in maar ik ga hem echt vermoorden omdat hij me uit het raam hankt voor GEEN reden kijk als er een rede achter zit oke dan is het anders maar nu (duivel)(duivel)

    1 decennium geleden
  • xlolx

    hahha lekker uit het raamhangen xD

    snel verder.

    1 decennium geleden
  • Thundershock

    OMG, geweldig!
    snel verder <33!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen