Aflevering 6
#Jenny

‘joehoe! Aarde aan Bo’ zeg ik terwijl ik wilt voor haar ogen zwaai. Ze reageert echter niet en zucht verliefd. Ik kijk verbaast naar Skye (Sweetnam) die vandaag te gast is. ‘ik weet niet WAT ze heeft hoor, maar ze doet raarder als normaal’ zeg ik met een scheef gezicht. Ik haal eens diep adem en schreeuw dan in Bo’s oor: ‘MARSMANNETJES!!’ ‘wie wat waar?’ zegt ze verward en ze schiet overeind. ‘ik wist wel dat je daarop zou reageren’ grinnik ik terwijl Skye helemaal plat van het lachen op de bank ligt. ‘waar was je met je gedachten?’ vraag ik. ‘bij iemand’ zucht ze. Dan slaat ze haar hand voor haar mond. ‘heb ik dat echt gezegt?’ vraagt ze ongelovig. Ik knik. ‘aan een jongen genaamd…’ ik word onderbroken doordat Bo snel haar hand voor mijn mond houd. ‘hmmhmhmm’ mompel ik. ‘wat zeg je?’ vraagt Bo. Droog kijk ik voor me uit. Dul, dat zou heel wat makkelijker gaan als je die hand voor mijn mond weghaalde denk ik. Ik steek mijn tong eens uit en met een ‘IEELLL!’ trekt ze meteen haar hand weg. Triomfantelijk kijk ik haar aan terwijl ik weer fatsoenlijk op de bank ga zitten. ‘zo doen we dat’ zeg ik en ze veegt met een vies gezicht haar hand aan de bank af. ‘Maar, Skye. Ben je al bezig met een nieuw album?’ vraag ik dan. ‘ja’ lacht ze ‘ik hem net alle nummers op genomen en als het goed is komt de cd over 2 maanden uit’ ‘aah, en komt er dan ook iets van een tour ofzo?’ vraagt Bo. ‘ja!’ zegt ze blij. ‘nou, misschien kunnen wij dan wel kaartje verloten voor een concert! We verzinnen wel een opdracht’ grijns ik. ‘ik vind het helemaal goed joh. Als het zover is stuur ik wel 3 maar 2 kaartjes op’ zegt ze. ‘kijk, dat hebben we dan ook weer even mooi geregeld’ grijnst Bo en ik geef haar een high five. ‘maar Jenny, even tussendoor. Heb jij iets met Joe Jonas?’ vraagt Skye. Ik kijk haar verbaast aan. ‘hoe kom je daarbij?’ vraag ik, een beetje zenuwachtig. ‘gewoon, er stond een foto van jullie 2 in een boekje’ zegt ze schouderophalend ‘nou, vertel. Relatie of niet?’ ‘ehm… Niet officieel’ zeg ik zacht en ik kijk naar mijn handen die op mijn schoot liggen. Mijn wangen worden rood en ik kijk eens naar Bo die radeloos naast me zit. Ze weet duidelijk niet hoe ze me hier uit moet gaan redden. ‘maaar, we gaan weer terug. Het interview gaat inmiddels over jou, niet over ons’ zeg ik dan maar snel en Bo komt meteen weer met de vraag: ‘heb jij geen vriendje dan?’ ‘nee, maar wel een crush’ zegt ze. ‘op wie?’ vraag ik nieuwsgierig. ‘ehm, nou… Kevin Jonas’ zegt ze. Ik kijk naar Bo en zie haar gezicht betrekken. ‘leuk’ zeg ik twijfelend. Bo knikt, maar ik kan zien dat ze het niet meent. Wie niet doorheeft dat ZIJ hem leuk vind is een geit! Hoe kom ik nou bij geit? Gek, gestoord, getikt… Nee, geit klinkt toch leuker^^ ‘heeft iemand uit het publiek nog een vraag aan Skye?’ zeg ik om de onaangename stilte te verbreken. Er gaat ergens achterin de zaal een hand omhoog en met een microfoon, die ik natuurlijk weer eens tegen mijn kop aan kreeg, loop ik naar HEM toe. ‘zo zo, een knappe fan’ grijns ik en ik zie de jongen blozen ‘wat is je vraag?’ ‘ehm, zou ik misschien een handtekening mogen?’ vraagt hij blozend. Verbaast kijk ik hem aan. Dan schiet me ineens iets GENIAALS te binnen. ‘weetje wat, jij komt na de show bij ons backstage en dan krijg je een handtekening EN een meet & greet met Skye Sweetnam’ zeg ik en ik kijk een stiekem naar Skye. Ze kijkt me ongelovig aan. ‘ach joh, zo erg is het toch niet. Moet je zien wat een schatje het is!’ lach ik en ik trek de jongen eens overeind. Hij heeft stekeltjes blond haar, blauwe ogen, een mooi gevormd gezicht en is mooi gespierd. ‘daar wil je vast wel een beschuitje mee eten’ grijnst Bo. Ik geef de jongen nog een kaartje zodat hij backstage kan komen en dan loop ik weer terug naar het podium. Bo kijkt me dankbaar aan en ik knipoog eens onopvallend naar haar. Ja, als je gewoon zorgt dat de rivaal van je beste vriendin, ofwel degene die een crush heeft op dezelfde jongen, nou verliefd wordt op een anders. Dan is Kevin mooi helemaal voor Bo. Ze passen gewoon zo schattig bij elkaar^^ Vind je niet? Allebei gek en allebei mijn vrienden. Alhoewel… Nee, dat zeg ik maar niet^^ Dat gaat Kevin denk ik niet zo leuk vinden. Ik wou zeggen: Bo is vééééle malen liever als Kevin, maar dat komt zo gemeen over^^ Ik werp eens een blik op de klok als er in mijn oortje wordt omgeroepen dat het tijd eens. ‘mensen, het is alweer tijd’ zeg ik met een pruillipje. ‘ja, maar we komen snel terug hoor^^’ zegt Bo met een glimlach. ‘tot de volgende keer!’ zeggen we in koor.

Reageer (5)

  • LemonLime

    n trouwens sweetnam is te rood vr kevin hhi (A)(kevin staat met blauw è bo xD)
    heeeel snel verder!
    ly.x3

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    SNEL VERDER héé!!

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Wie heeft er nu géén crush op hem (A)
    Snél Verder gaan héa:Y)

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Whiee!!
    Pff die Skye ding mens moet maar op die gast worden [a]
    dan komt alles weer goed [a]
    Snel verder ;P
    <33

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Omg ><
    Ocharme Bo (krul)
    Super ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen