Gelijk laat ik Yu's armen los en lik aan zijn nek. Het bloed smaakt heerlijk op mijn tong. Yu legt zijn handen op mijn rug onder mijn bh sluiting. Yu kreunt zacht van genot, maar ik merk het bijna niet. Het enige waarin ik nu geïnteresseerd in ben, is zijn bloed. Ik laat mijn tanden in zijn huid zinken en Yu zet zijn nagels in mijn rug. Alsof ik een willekeurig iemand bijt, begin ik zijn bloed te drinken. Net zolang tot ik zijn greep op mijn rug voel verslappen. Gelijk laat ik zijn nek los en lik de heerlijke laatst overgebleven druppels van zijn nek. Dan kom ik overeind. Yu ziet lijkbleek en gelijk voel ik me schuldig.Het is misschien onmogelijk voor me om hem te veranderen, maar dit doet hem zeker geen goed. Ik kom van hem af en ga tegen het bed zitten. Yu komt ook moeizaam overeind en gaat naast me zitten. "Doe dat nooit meer... ", fluister ik zacht. Yu slaat zijn armen een beetje trillend om me heen. "Je voelt je er niet echt beter door, hè?" Ik kijk hem aan en kijk naar de gaatjes in zijn nek. Voorzichtig strijk ik erover met mijn vingertoppen. Hoe heb ik dit kunnen doen? Ik houd van hem, hoe kon ik... Ik trek mijn knieën op en laat mijn hoofd er op vallen dan begin ik wanhopig te snikken. Yu slaat zijn armen steviger om me heen en probeert me te kalmeren. “Sorry… Ik…” Ik schud mijn hoofd en hij houdt gelijk op met stotteren en hij trilt ook al niet meer. “Het is al goed. Ik wilde alleen maar, dat het geen pijn had gedaan. En dat deze..” Lichtjes strijk ik over de gaatjes. “Niet te zien waren.” Yu knikt en drukt een kus op mijn hoofd. Ik blijf maar over de wondjes strijken. Ik dwing mezelf om er naar te kijken. Zodat ik niet vergeet wat ik gedaan heb. Na een paar keer lijken ze te vervagen en op een gegeven moment zijn ze gewoon weg. Yu kijkt me verbaast aan en strijkt even langs zijn nek. Daarna glimlacht hij naar me en drukt hij onze lippen samen. Het doet me nog steeds pijn, dat ik hem gebeten heb, maar zijn lippen maken veel goed. “Ik houd van je.” Fluistert Yu zachtjes in mijn oor. Voor een mens onverstaanbaar, voor mij niet. Verbaast kijk ik hem aan, maar hij lacht alleen maar. Het verwart me, alles verwart me. Hoe kun je houden van een vampier? “Leugenaar…” Komt er zacht uit mijn mond. Meer zeg ik niet. Ik laat mijn hoofd op mijn knieën zakken en voel een traan naar beneden lopen. “Lieffie, ik lieg niet. Ik hou-” “Hoe kan je van me houden. Ik ben een vampier verdomme!” Yu’s armen sluiten rustig om me heen en hij trekt me dichter tegen hem aan. “Het kan me niet schelen wat je bent. Liefde is raar. Ik weet niet hoe het kan, maar ik houd van je. Alsjeblieft, wil je het alsjeblieft proberen?” Ik kijk de jongen naast me verbaast aan. “Je wil een relatie aangaan met een vampier? Je bent gek!” “Ja, gek op jouw…” Na een diepe zucht te hebben gelaten, druk ik een kus op zijn lippen. “Goed, ik probeer het… Maar je zult in groot gevaar zijn, constant.” Yu lacht en drukt een kus op mijn voorhoofd. “Ik heb niks tegen gevaar, mijn lief.” “Maar ik wel. Vooral als jij in gevaar bent…” Zacht leg ik mijn hoofd op zijn schouder en pak de ketting om mijn nek vast. Yu merkt het en kijkt me verbaast aan. “Hoe kom je daar aan?” Ik kijk hem aarzelend aan. Ik zal maar eerlijk tegen hem zijn. “De leider van mijn clan, had ze gestolen en hij gaf me deze terug.” Ik ril bij de gedachte van Yami’s aanrakingen. Yu knikt en strijkt zachtjes langs mijn wang. “Wil je hem houden?” Ik schud wild mijn hoofd en doe hem af. “Alsjeblieft. Ik …Nee… Ik kan hem niet aannemen.” Yu knikt strijkt over mijn armen. “Je bent zo koud. Maar je maakt me zo warm.” Ik lach zacht en druk een kus op zijn wang. “Jij bent veel te warm,echt veel te warm.” De jongen naast me grinnikt en de warmte gaat nog verder mijn lichaam in. “En wat ga je nu doen? Vertel je het de rest ook, of blijft dit ons geheim?” Ik kijk Yu aan en schud mijn hoofd. “Ze zullen het niet zo opvatten als jij. Tenminste, dat denk ik niet…” Yu knikt begrijpend. “Ok, dan blijft het tussen ons. Ik zeg niks, dat beloof ik.” Ik knik en leg mijn hoofd weer tegen zijn schouder. Een probleem in dit huis minder. Nog 4 te gaan.

Reageer (3)

  • ceauceau

    ja over problemen gesproken!
    yami moet dood! dat is een probleem minder, lijkt mij. verder plies!!

    1 decennium geleden
  • debi

    haha super snel verder

    xx

    1 decennium geleden
  • Posh

    ghahahaha, ja als Yu dood zou zijn zou het verhaal ook wat vastzitten ehh :x
    tenzij hij op mysterieuze wijze dan weer zou gaan leven :'D
    verder jij ;x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen