Foto bij - 41 -

- Roxanne -

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • SamiiMcClout

    Waarom wist ik niet dat ik hier in kwam?? Of wist ik dat wel?? Hoe is dit mogelij... Zie je 15 jaar geworden en al dement!! Ö

    1 decennium geleden
  • Umbreon

    whaah das gewoon een nachtmerrie als je hele kamer begint te shaken... :P
    echt leuk!!
    wil je snel verder gaan? (A)
    x

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    *Petje af*
    Laura hét lijk.. Dé mevrouw die zon nodig heeft is een lijk geworden :X
    Super^^
    Snél Verder gaan héa:Y)

    1 decennium geleden
  • Boulevard

    SnelVerder
    Laura wilt vervolg hebben, en heel snel wat Fie heeft veel te lang stil gelegen dus Laura wilt meer lezen en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer en meer ...
    Laura is heel nieuwsgierig dus Fie moet heel erg snel verder gaan, maar dat had je misschien al wel door xD.
    Waarom was Fie eigenlijk gestraft?? Dat weet Laura nog niet, of mag ze het niet weten?? Of je hebt het gezegt en ik ben het vergeten zoals ik nog wel meer voor heb xD. Nou ja Laura vond het toch erg dat je gestraft was want dan kon je niet op je pc komen en dat was niet leuk.
    Oh jah btw Laura wilt dat Fie meer lezers krijgt, ja dat moet dus Laura gaat reclame maken voor Fie in haar volgende quiz, ja want 9 negen mensen lezen die quiz goed he??
    Maar jah Laura gaat de reactie afronden.
    Of nee toch nog niet
    Laura wilt eigenlijk wel weten hoe het nu verder gaat met Fred, George, Ron, Draco ... want daar hebben we al even niks meer van gehoord. En ocharme Victoria haar twee zusjes verloren.
    En Roxanne geweldig je hele kamer die begint te shaken xD, er zal muziek in de buurt geweest zijn he.
    Oke nu ga ik de reactie toch afronden.
    SnelSnelSnelVerderGaanHe

    Ps: Op wie is Fred nu eigenlijk?? xD Sorry xD
    Pss: hoop dat hij lang genoeg is, heb heel goed mijn best gedaan, alhoewel ik had hem misschien nog wel langer kunnen schrijven, moet ik dat proberen??? Stuur maar in een Pb je antwoord, of drop het in mijn Gb (precies de supermarkt xD)

    1 decennium geleden
  • yufreak

    oo spannend snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen