Ik scrol met mijn muis naar beneden. Wat zal ik vandaag eens gaan schrijven? Achter mij hoor ik dat vandaag het Wereld Kampioenschap zal gaan beginnen met Zuid-Afrika tegen Mexico. Aha, dat is een mooi onderwerp, het WK. Meteen daarna zie ik een reclame van Coca Cola over het gedans bij het maken van een doelpunt. Wat een gezeur toch allemaal over dat stomme voetbal. Wat is er nou zo geweldig? Een aantal mannen die als een gek achter één bal aanrennen. Wow, wat leuk zeg. Ik druk op het knopje 'nieuwe blog aanmaken' en begin met het tikken.

Na een half uur veeg ik dan het zweet van mijn voorhoofd, het was moeilijk om te bedenken wat ik moest schrijven. Het moest iets eerlijk en oprecht zijn maar tegelijkertijd wel interessant om te blijven lezen. Ik wil mijn lezers natuurlijk niet kwijt raken.
En daar ben ik weer lieftallige lezers,
en nu ga ik eens uitgebreid zeuren over het Wk. Ik word echt gek van al die reclames er over. Wat is er zo geweldig aan een aantal in zweet badende mannen die achter een stomme bal aanrennen? Niks dus. Neem nou bijvoorbeeld die o zo geweldige Cristiano Ronaldo, speler van het Portugese team. Waarom is hij zo geweldig, en lekker? Hij is een normale voetballer net als de rest, hij doet niks extra n hij is absoluut niet knap. Als je het mij vraagt verdient hij niet eens in dat team te zitten. Arrogante kwal. En hoe zit het met die Spaanse 'hottie' Fernando Torres. Gaat iedereen nu plots beoordelen op de looks in plaats van de skills? Belachelijk toch? Weg met hem zeg ik je. Om mijn blog niet zo lang te maken vandaag ga ik nu nog maar klagen over één voetballer, Ibrahim Affelay, speler van Oranje. Hij ziet er echt uit als een 16 jarige. En hoe 'goed' kan zo'n persoon nu spelen? Hij is ook alleen maar in het team van Nederland gestopt om het een beetje 'interessant' te houden voor de vrouwelijke kijkers. Maar hadden ze niet beter van Nistelrooij dan mee kunnen nemen? Iemand die wel minder knap is maar veel beter speelt. Ja mensen niet alles draait om het uiterlijk. Deze drie voetballers Ronaldo, Torres en Affelay zijn alleen beoordeeld op hun uiterlijk en niet op hun vaardigheden en ik geloof nooit dat jongens het verdienen om naar Zuid-Afrika te gaan. Voetbal is makkelijk.
Kusjes, Avery Castillo.
Kom morgen terug voor nog meer commentaar.

Reageer (20)

  • AMAZAYNx1D

    Je hebt wel gelijk maar dat stukje over Fernando Torres klopt niet helemaal over die andere 2 kwallen wel je bent wel goed

    xxx

    1 decennium geleden
  • OrbofDoom

    lool dit is egt droog man. maar wel waar. maar eerlijk, afellay of hoe je het ook spelt is ebst wle goed ;)

    1 decennium geleden
  • HARREH

    Ik wilde dit steeds al lezen maar kwam er niet aan toe, dus ga nu eindelijk beginnen. :9~

    1 decennium geleden
  • saarx

    Je schrijft Afellay vekeerd (A)
    Maaakt niet uit, snel verder.

    Alhoewel ik het er niet mee eens ben , ik zit op voetbal en tis nie zo makkelijk als het lijkt xd.

    SNEL VERDER :-D

    1 decennium geleden
  • SilverSoul

    Ghehe, voetbal is niet makkelijk...
    En er worden zeker wel goede spelers in die teams gestopt... jong, oud, knap en lelijk maar voetballen kunnen ze.
    Abergut, me likes it dus ik ga verder lezen =].

    Xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen