'Avery!' Ik trek mezelf overeind en sta op. Hopelijk is het niet een of andere hater die achter mijn adres is gekomen. Ik loop naar het raam toe en doe die open. Voorzichtig steek ik mijn hoofd naar buiten en kijk naar beneden. Opgelucht haal ik adem wanneer ik zie dat het mijn beste vriendin Elvira is. 'Hoi Ella' roep ik vrolijk en gebaar haar dat ze daar de deur moet lopen. Dan doe ik mijn raam weer dicht en ren naar de deur toe om die open te doen. 'Ella!'roep ik vrolijk wanneer ze door de deur stapt. We geven elkaar een snelle knuffel en lopen dan naar mijn kamer toe. Ze ploft neer op mijn bed en gaat lang uit liggen terwijl ik plaats neem op mijn stoel. 'Zo zo, jij gaat er heftig aan toe met je commentaar op voetbal' Ik grinnik en draai een aantal rondjes met mijn stoel. 'Dus je hebt het ook gelezen?' Ze knikt. 'Maar niet helemaal, dus je moet me zo verder laten lezen' Ik knik en sta op zodat zij achter de computer kan. 'Heb je trouwens al gezeik gehad?' 'Ja en er was zelfs een hele discussie over begonnen' Ella schiet in de lach en logt zich in bij de site. 'Zo zo, die mensen schelden elkaar zelfs helemaal uit door je' Ik haal mijn schouders op. Dat is dan hun probleem. 'Maar denkt je dat echt allemaal?'roept ze verbaasd. 'Ja, serieus. Voetbal is stom maar zelfs die gasten kunnen niet eens voetballen. Dat hele WK gedoe slaat nergens op. Al die publiciteit voor een stomme sport. Al dat geld dat verloren gaat aan die achterlijke voetballers die voor een wedstrijd een miljoen krijgen, als het al niet meer is'

Reageer (14)

  • HARREH

    hahaha, die foto is geniaal. :9~

    1 decennium geleden
  • Bennedict

    Ik vind voetbal best leuk.. Alleen het WK dan.. Het is wel geldverspilling.. Maar bij het commentaar kun je goed in slaap vallen..

    <3.

    1 decennium geleden
  • MILKAA

    Bedankt, heb een nieuwe verslaving (A)
    (K)

    1 decennium geleden
  • SweetLady123

    Ik zou ook voor 2 uur rond rennen 10000 euro willen krijgen,,,,
    XN
    LOving it voor het eerst dus knoop in je oren dat jij me ervoor hebt laten zorgen dat ik van 1 voetbal verhaal hou
    (typing)

    1 decennium geleden
  • Millionars

    helemaal mee eensXD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen