Ik dacht dus echt dat mijn vriendinnen wel voor afleiding zouden zorgen maar ze praten alleen maar over het WK. Over niks anders gewoon. Ik weet niet of ze het nou doen om me te irriteren of niet maar ik vind het in ieder geval erg irritant. 'Cristiano Ronaldo is echt lekker' hoor ik een van mijn vriendinnen zeggen. 'Oké, nu is het echt genoeg!'roep ik kwaad en sta op. Ik ben dat gezeik over hoe lekker ze zijn nu echt zat. Het draait alleen maar om het uiterlijk en dat is zo frustrerend. Ik pak mijn portemonnee, mobieltje en sleutels en loop de deur uit. Een beetje frisse lucht zal me vast kalmeren. Ik zwerf door de verlaten straten van mijn stad. 'This must be the city where she lives' Opeens stop ik met lopen. Oke, waarom heeft die persoon een accent die precies hetzelfde klint als die van de man die ik gisteren sprak? Ik steek mijn hoofd de hoek om en zie een brede man staan met een kaart in zijn handen. Naast hem staat nog een man die ik niet herken. Ze zijn overduidelijk niet van hier. 'We need to find this street' Ik zie dat ze mijn kant op komen lopen en draai me meteen om. Ik spint de straat uit en door naar mijn huis. Snel bel ik aan, en vergeet dat ik mijn sleutels gewoon bij me heb. Ella doet open en laat me erlangs. 'Jullie moeten weg. Nu meteen' Ik jaag iedereen mijn huis uit, doe de gordijnen dicht en doe alsof er niemand thuis is.

Reageer (19)

  • Torresx

    hahaha xd
    al u vriendinne ff buite gooie ;D x

    1 decennium geleden
  • OrbofDoom

    omfg stelletje stlakers!

    1 decennium geleden
  • SilverMuffin

    Zooo leuk!!! 'jullie moeten hier weg' ik had de andere kant op gegaan weggerent en hun daar laten zitten. ik weet het *shaim shaim* :$ maar ik zou ze wel bellen. en waarsschuwen!!

    1 decennium geleden
  • SweetLady123

    HAHAHHAHAH
    Zou ik ook doen........
    AHHAHAHAHH
    Als er een enge man voor de deur staat maar kijk

    Nicole doet de gordijnen dicht...
    Wanneer ze zig verstopt in de kast ziet ze dat christiano ronaldo in haar kast zit
    Nicole rent naar buiten en gaat naar de mannen en zegt.
    'HIER IS IE IN MIJN KAST !!!!"
    HAHAHAHAH
    XN

    1 decennium geleden
  • Arrogant

    Oh jee, tja wel een beetje eigen schuld hoor ;o
    Maar goed, dat is niet erg. Het zal haar uiteindelijk alleen maar voordelen opleveren, snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen