Als ik de bel hoor sta ik langzaam op terwijl de Spaanse coach aandachtig naar me kijkt. Ik loop naar de deur en open hem 'Welcome Back.' mompel ik zachtjes, terwijl Carlos en zijn assistent binnen lopen. Ze zeggen nog niet eens iets terug maar lopen meteen naar de bank toe en gaan tegen over de Spaanse coach en zijn twee slaafjes zitten. Ik zucht en neem plek op de aparte stoel. Ze beginnen met praten en zeiken alleen maar waarom ik hun sterspelers zo belachelijk heb gemaakt. Ik vertel ze dat het mijn mening is, en dat er genoeg mensen deze mening hebben. 'But they don't go posting it around on internet in a blog' Ik sta op. Dit is belachelijk. Plots beginnen de twee coaches tegen elkaar te praten in het Spaans waardoor ik ze niet versta. Ik wacht even tot ze klaar zijn en de Spaanse coach plots opstaat. 'We have come to a decision' Ik kijk hem raar aan. En nu volg ik ze dus niet meer. Hoe kunnen ze nou tot een besluit zijn gekomen als er niks over te besluiten valt? 'We have decided that you should come to the World Cup with us to see the players play. You will see how hard it is.' Ik schud mijn hoofd meteen al na het eerste deel van zijn zin. No way dat ik mee ga. 'Just come, and even if you don't like it, maybe you'll make some new friends, have a good time. Or do you have something elso to do' Ze hebben wel gelijk. Iets beters heb ik toch niet te doen en daarbij, ik hoef toch niet bij dat stomme gedoe te blijven. Ik kan de stad in, doen wat ik wil en die sukkels nemen me gratis mee. Of niet? 'But I don't have enough money'zeg ik met een arrogante blik erbij. 'Don't worry. You just make sure you are ready to take the plane tomorrow at 2 pm.' 'And where do I have to stay? I have no place to stay there.' Ze vertellen me dat ik bij het hotel met de spelers kan blijven. Waarom verbaast dat antwoord me eigenlijk niks? Ik zucht. Ik ga mee, maar als een van die stomme homospelers me aanraakt, dan castreer ik hem.

Reageer (35)

  • potterstyles

    hihi, als torres aan me zou komen val ik flauw (A)

    1 decennium geleden
  • Torresx

    Die foto is égt verkeerd xd
    x

    1 decennium geleden
  • OrbofDoom

    omg

    'als een van die domme homo spelers me aanraakt dan castreer ik hem'

    GENIAAL GEWOON!! XD

    1 decennium geleden
  • Recidivism

    haha dat plaatje!

    1 decennium geleden
  • fushiguro

    "Maar als een van die stomme homospelers me aanraakt, dan castreer ik hem."
    Haha geniaal :3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen