'Bye. See you later.' roep ik de coaches en hun slaafjes achterna. Ik gooi de deur dicht en ren weer naar boven. 'Ik ga nog even op de computer en daarna slapen.' Ik zet de computer aan en wacht tot alles is opgestart. Ik zeg tegen een paar mensen op msn dat ik lekker naar Zuid-Afrika ga en hun niet en lach hun grappige reacties uit. Daarna sluit ik de computer af en doe mijn pyjama aan. 'Weltrusten!' roep ik naar beneden. Ik ga in bed liggen en val langzaam in slaap.

Ik word wakker van de piepende wekker. Ik kijk met halfopen ogen naar de wekker en zie dat het al half 1 is. 'Kut!' roep ik hard. Ik ben meteen klaar wakker. Ik spring uit bed en kleed me aan. Ik pak mijn iPod en koffers en ren de trap af. 'Pap, opschieten!' Ik ren naar de auto en ga voorin zitten. Tikkend tegen het dashbord van de auto wacht ik op mijn vader. 'Paaaaaaaap, schiet op. Dalijk kom ik te laat!' 'Ja ja liefje. Ik moest de fotocamera pakken. Je weet wel, om foto's voor me te maken.' Ik schud lachend mijn hoofd. 'Wat ben je toch een sukkel pap.' Hij gooit de camera op mijn schoot en stapt in. 'En heb je er zin in schatje?' vraagt hij terwijl hij de auto start. 'Een beetje. Ik ga gewoon zonnen, zonnen, zonnen, shoppen en eh... zonnen.' Mijn vader kijkt even achterom. 'En dan noem je mij een sukkel? Je bent daar met al die voetballers, die geweldige cultuur en wat ga jij doen? Zonnen.'

Reageer (18)

  • potterstyles

    wAHAHAHA XD
    ik zou gewoon de hele dag aan die spelers zitten xD

    1 decennium geleden
  • OrbofDoom

    droog ..en wat ga je doen? zonnen XDXD

    1 decennium geleden
  • turiza

    omg wat zijn jullie kinderachtig zeg.. grow up:S

    1 decennium geleden
  • SweetLady123

    HHAHAH LOVE IT
    XN

    1 decennium geleden
  • Pylae

    ZONNEN EN VOETBALLERS BEDOEL JE :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen