Eindelijk begint mijn vader dan met rijden. Ik pak mijn iPod uit mijn tas en steek mijn oortjes erin. 'Zorg wel dat hij straks niet al leeg is he, je moet vief uur lang in het vliegtuig zitten en als je iPod leeg is heb je niks te doen' Oja dat is nog waar ook, dat was is even vergeten. Meteen haal ik mijn oortjes er weer uit en leg mijn iPod terug in mijn tas. Ik en mijn vader kletsen even totdat we een half uur later bij het vliegveld aankomen. Snel parkeert mijn vader de auto ergens. Waarschijnlijk krijgt hij dalijk een boete omdat hij de auto gewoon buiten de garage heeft neergezet. 'Snel' Mijn vader pakt mijn koffers en we haasten ons naar de plek waar we mijn koffers laten wegen. '9 kilo' Mijn koffer word op de lopende band gelegd en mijn ticket word gecheckt. 'Oke, in orde' Ik pak mijn ticket weer en loop door. 'Look who we have here' De coach van het Spaanse team komt naar mij en mij vader toegelopen. Hij begroet mij en mijn vader 'So where is the rest?'vraagt mijn vader meteen. De Spaanse coach begint te lachen. 'They're on the plane.' Mijn vader kijkt wat teleurgesteld naar hem en zucht. Hij heeft me de camera. 'Maak een foto voor me' Ik trek mijn wenkbrauwen op. Van de verte ja, want ik wil niet in de buurt van die stinkerds komen. De coach vertelt me dat ik mee moet komen omdat het vliegtuig anders vertrekt. Ik geef mijn vader een stevige knuffel en neem snel afscheid. Ik zal mijn ouders best wel gaan missen. Ik volg de Spaanse coach naar het vliegveld, laat mijn paspoort en ticket gauw checken en ga dan aan boord. Al gauw valt me op dat er niet veel andere mensen aan boord zijn. Volgens de coach zitten de voetballers achterin, dus dat is niet waar ik wil zitten. Op mijn ticket staat dat ik wel achterin moet zitten maar met toestemming van een stewardess mag ik toch ergens voorin. De coach gaat voor me zitten en vertelt me dat het hele vliegtuig speciaal voor hun is. De andere mensen die mee zijn, afgezien van het voetbalteam, horen ook bij hun. Ik pak mijn vaders camera. Oké, ik ga stiekem een foto maken van het team voor mijn vader.

Reageer (25)

  • Queensbury

    Dan ga je toch niet voorin zitten :O
    Ga dan op schoot bij David ofzo :$

    1 decennium geleden
  • Torresss

    OMG, IN EEN VLIEGTUIG MET HET SPAANSE TEAM? DAT WIL IK OOK :((

    1 decennium geleden
  • Torresx

    Die zijn dus egt aant dansen eh xd

    1 decennium geleden
  • OrbofDoom

    lol @ die foto xD

    1 decennium geleden
  • Faint

    Die foto is geweldig (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen