Ik pak mijn handtasje uit mijn koffer en doe er alle belangrijke spullen in: telefoon, portomonnee, zonnebril en lipgloss. Met het handtasje om m'n arm loop ik vrolijk het hotel uit. Ik loop langzaam langs de witte fontein voor het hotel als ik het Spaanse voetbalteam zie lopen. 'TRAININGDAY!' hoor ik een van de voetballers roepen. Fernando Torres kijkt even achterom, recht in mijn ogen. Hij blijft me lopend aankijken en knalt daarna tegen Villa aan die is gestopt met lopen. Ik ga helemaal los en val in de fontein. Ik zie hoe een paar van de voetballers me uitlachen, onder andere Torres. Ik zie ook hoe Villa zijn lach met moeite in probeert te houden en hoe een paar andere naar me toe komen lopen om me te helpen. Ik sta snel op. 'Go away, or I'm going to cut your balls of!' Roep ik keihard naar de voetballers. Meteen zetten ze een stap terug naar achter. Een van de voetballers wil mijn handtas van de grond rapen. 'I SWEAR I WILL KILL YOU IF YOU TOUCH THAT' Ook hij laat het maar gewoon liggen en stapt terug naar achteren. Ik klim uit de fontein en raap mijn handtas boos van de grond. Boos loop ik terug naar het hotel en loop door naar mijn kamer. Klootzakken. Fijn, nu moet ik me dus weer om gaan kleden.

Reageer (20)

  • HARREH

    De ballenpoeper. (cat)

    1 decennium geleden
  • DevilsReject

    Jullie plaatjes zijn zó geniaal!
    En jullie verhaal is natuurlijk ook leuk.
    x.

    1 decennium geleden
  • Picnik

    (flower)

    1 decennium geleden
  • SilverMuffin

    deze si echt GEWELDIG ik hou van dit verhaal <3

    1 decennium geleden
  • SweetLady123

    'Go away, or I'm going to cut your balls of!'
    HAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH
    Ik heb geen ballen om dat te zeggen o wacht ik ben een meisje......
    AHAHAHAHAHAHAHHHAHAHHHAAHHAHAHHAHHHAHAH
    XN LOVE IT!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen