Na dat ik me voor de tweede keer helemaal klaar had gemaakt om de stad in te gaan liep ik weer naar buiten. Bij de balie stond de coach van het Spaanse team, wat ik opzicht best raar vond aangezien het team was gaan trainen. Hij roept me bij zich. Godver. Hij begint me te vertellen dat ik mee moet om naar het team te kijken. Klote. Ik voel de drang om hem met mijn tas te slaan maar probeer me in te houden. 'Oke dan'mompel ik, en volg hem naar het veld toe dat niet ver van het hotel is. Horen de jongens eigenlijk niet gewoon in het stadium te oefenen? Zodra ik aan de zijkant van het veld sta hoor ik de jongens allemaal dingen in het Spaans mompelen met zo af en toe mijn naam tussendoor. Fijn. 'Could you come here, Avery?' Ik loop het veld om en loop naar hun coach toe. Hij vraagt me of ik even zou willen laten zien hoe goed ik zelf kan voetballen omdat de jongens dat willen zien. Waarom zou ik mezelf tegenover hun bewijzen? Ik ben hier niet voor hun of voor het WK ofzo. 'Why?' De coach vertelt me dat de jongens het willen weten omdat ik in mijn blog gezegd heb dat voetbal makkelijk is. 'But I can't play soccer in my skinny jeans' De coach gooit me een broekje toe. Hij denkt toch zeker niet dat ik me hier ga omkleden ofzo? Iedereen blijft naar me kijken. 'Oh, forgive me. The rooms are over there.' Hij wijst naar een klein gebouw. Ik gooi mijn tasje neer op de tribune en ren erheen.

Ik gooi een van de deuren open en begin mij snel om te kleden voor er iemand komt. Gelukkig is het wel een schoon broekje. Ik snel me terug naar het veld en neem de bal aan van de coach. 'Now, who wants to play against me?' De eerste die naar voren stapt is Torres die minstens een kop groter is dan ik. Oh leuk zeg. Ik ren meteen al langs hem met de bal en hoor iedereen roepen. Torres die me binnen een seconde heeft ingehaald probeert de bal van me af te pakken en maakt zelfs een sliding. Precies op tijd krijg ik de bal over zijn benen heen en spring er zelf ook overheen. 'Sukkel'roep ik en ren door naar de goal. Torres die achter mij overeind klimt, rent daarna weer achter me aan. Ik probeer van ongeveer 10 meter afstand de bal in het doel te krijgen en geef er met mijn linkervoet een harde trap tegen aan. Gelukkig gaat de bal precies in de hoek van het doel. Net wanneer ik me om wil draaien om terug te lopen haalt Torres me met een gemene trap onderuit. Een pijnlijke steek als gevolg van zijn harde noppen volgt. Ik grijp naar mijn been en val op de grond. Meteen begin ik hem in alle talen die ik ken uit te schelden.

Reageer (18)

  • potterstyles

    Hihi,
    Beter dan Torres? :x
    okay,

    1 decennium geleden
  • thomasdaley

    I can't play with my skinny jeans.

    Goede.

    BeterdanTorreskannietmaarjatiseensuperstory

    1 decennium geleden
  • Picnik

    Apart dat ze het beter kan dan Torresss maar oke. _O_

    1 decennium geleden
  • SweetLady123

    HAHAHAH
    Torres ik vermoord je!
    AHAHAHHAHAHAH
    I can't play with my skinny jeans
    Goede smoes vor gym maar ik denk niet dat meester een maatje van mij heeft in die tijd,,,
    XN

    1 decennium geleden
  • Pylae

    GO TORRES! Ik bedoel Avery.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen