Na een aantal seconden probeer ik op te staan. Een beetje mank loop ik terug naar de zijkant. 'Klootzak, waar was dat nou weer voor nodig?!' Oja, wacht. Engels praten Avery, engels. 'Bad in losing, huh?' Hij negeert me en loopt terug naar zijn ploeggenoten. 'You just played mean with a chick, what's wrong with you?' Zijn coach slaat hem tegen zijn achterhoofd maar Torres negeert ook hem en loopt gewoon door. Hij pakt een handdoek en veegt al het zweet van zijn voorhoofd. Ik ga op de tribune zitten en bekijk mijn been die helemaal blauw is geworden. De afdrukken van zijn noppen zijn goed zichtbaar. Ik probeer het voorzichtig aan te raken, maar begin meteen te kreunen van de pijn. Die laatste trap was gewoon echt gemeen. Die klootzak kan gewoon echt niet tegen zijn verlies. In de verte zie ik twee meiden naar het veld toe lopen. Ze lopen naar Villa en Torres en geven hun een knuffel. Daarna lopen ze naar de tribune toe. Een van de meiden wijst naar me en daarna komen ze allebei naar me toegelopen. 'What has happend to you?' Een meisje met witblond haar neemt plats tegen over mij. Ze heeft vuurrode lippen en grijzige ogen. 'Let me see.' Ze bekijkt mijn been en drukt voorzichtig op een van de afdrukken van de noppen. Ik gil het haast uit van de pijn. 'I'm sorry.' Ik knik, en ze vertelt me dat haar naam Kim is. 'Avery' 'Now what has happened?' Ik vertel dat ik tegen Torres ging, scoorde en dat hij me toen onderuit trapte. Het meisje naast kijkt me verbaasd aan. 'Did my Torres really do that to you?' Ik rol met mijn ogen en knik. Geweldig, het vriendinnetje van Torres. Het meisje loopt meteen van de tribune en rent naar Torres toe. Ik zie hoe ze een discussie houden.'This might hurt a bit'fluistert Kim, en ze bind een stuk stof om mijn been heen. Met haar hulp loop ik terug naar de coach en vertel hem dat ik nu toch echt terug naar het hotel wil.

Reageer (30)

  • SilverMuffin

    Q.Q nu kan ze niet meer winkelen!!!! stomme tor!!(dat is dus een scheldnaamxD)

    1 decennium geleden
  • SweetLady123

    XN
    LOVE IT!

    1 decennium geleden
  • Pia

    LaxPush heeft gelijk, maar snel verder :Y)

    1 decennium geleden
  • Joffrey

    bijgelezen «3
    en wat Guitarsolo zegt klopt niet, what has happened of what happened is goed (;

    1 decennium geleden
  • TwilightAppl

    mooi verhaal,

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen